Suport Tehnic Clienti

Angajăm:

Suport Tehnic Clienti

Descrierea Companiei:

Suntem lideri pe piața soluțiilor CRM în țările CSI, oferind AmoCRM - o soluție utilizată de peste 500.000 de companii. Din 2018, suntem reprezentanți oficiali în Moldova, oferind suport și training pentru clienții noștri.

Responsabilități principale:

  • Oferirea suportului tehnic clienților prin telefon și chat.
  • Diagnosticarea și rezolvarea problemelor tehnice.
  • Crearea rapoartelor pentru erorile depistate.
  • Colaborarea cu echipa de dezvoltatori pentru rezolvarea problemelor tehnice complexe.

Cerințe:

  • Cunoștințe de programare Java, C++, JavaScript, Python
  • Abilitatea de a analiza rapid și de a rezolva problemele tehnice.
  • Abilități bune de comunicare și capacitatea de a explica conceptele tehnice complexe în termeni simpli.
  • Cunoașterea limbilor română și rusă.

Oferim:

  • Salariu competitiv.
  • Colectiv prietenos și profesionist.
  • Oportunități de creștere și dezvoltare profesională.
  • Condiții de muncă confortabile în centrul orașului.
  • Sesiuni de training pentru dezvoltarea abilităților și cunoștințelor.

Dacă sunteți interesat de această poziție, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. la adresa: hr@amocrm.md, sau să sunați la numărul de telefon +373 78882002.

E-mail: hr@amocrm.md
+373 78882002

Другие вакансии этой компании

Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Укажите желаемую вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть