
7 июля 2025
Specialist Securitate Carduri, Secția Securitatea Cardurilor Bancare, Departamentul Securitate Bancară
Rolul tău: Monitorizarea tranzacțiilor cu cardurile bancare, dezvoltarea și implementarea măsurilor de identificare și prevenire fraude în activitatea de emitere și acceptare la plată a cardurilor, precum și raportările corespunzătoare.
Ce ai de făcut:
- Implementarea măsurilor de securitate: Implementarea și utilizarea tehnologiilor de avansate pentru a detecta și preveni fraudele în timp real.
- Monitorizarea tranzacțiilor: Supravegherea tranzacțiilor efectuate cu cardurile bancare pentru a identifica activitățile suspecte sau neobișnuite.
- Investigarea fraudelor: Cercetarea tentativelor și cazurilor de fraudă, comunicarea cu clienții și subdiviziunile băncii pentru diminuarea impactului și înțelegerea metodele folosite și a preveni incidente similare în viitor.
- Colaborarea interdepartamentală: Comunicare și colaborare cu alte subdiviziuni, cum ar fi IT, AML relații cu clienții, pentru a asigura o abordare integrată în prevenirea fraudelor.
- Analiza riscurilor: Evaluarea riscurilor asociate cu tranzacțiile și activitățile legate de cardurile bancare.
- Raportarea activităților suspecte: Comunicarea tranzacțiilor și activităților suspecte către autoritățile competente și departamentele interne relevante și elaborarea rapoartelor periodice aferente activității.
- Campanii de conștientizare și comunicarea cu clienții: Organizarea de campanii de conștientizare pentru clienți și angajați privind riscurile de fraudă și măsurile de prevenire. Informarea utilizatorilor de servicii de plată despre tipurile de fraude și măsurile de securitate prin diverse canale de comunicare, inclusiv telefonic.
- Actualizarea continuă a cunoștințelor: Participarea la cursuri de formare și conferințe pentru a rămâne la curent cu cele mai recente tendințe și tehnici de fraudă și metode de prevenire.
- Feedback și îmbunătățire continuă: Colectarea feedback-ului de la clienți și angajați pentru a îmbunătăți constant procesele și măsurile de securitate.
Vom aprecia să ai:
- Studii superioare în domeniul financiar/economic;
- Cunoașterea actelor normative, a regulamentelor, procedurilor și instrucțiunilor emise de Banca Națională a Moldovei și legilor ce țin de activitatea instituțiilor financiare;
- Experiență de muncă în sistemul financiar-bancar sau în domeniul sistemelor de plăți, cel puțin 2 ani;
- Reacție promptă, găsirea și propunerea unor soluții rapide și cât mai corecte din punct de vedere al riscului;
- Rezistență la stres, implicare, insistență, multi-tasking și lucru în echipă;
- Capacitatea de analiză a situațiilor specifice, de a înțelege și aprecia riscurile operaționale;
- Orientare spre client, proces și rezultat;
- Abilități de comunicare și cooperare eficientă;
- Cunoștințe avansate de aplicare: MS Office (Word, Excel, PowerPoint, MS Access);
- Cunoașterea obligatorie la nivel avansat a limbilor: română, rusă, engleză.
Pune-ţi cariera pe upgrade cu OTP Bank S.A
Te invităm să aplici CV-ul la recrutare@otpbank.md
(Vom aprecia să specifici funcţia pentru care candidezi)
022 812 196 / 069 539 355
E-mail: recrutare@otpbank.md
Telefon: 022 812 196 / 069 539 355