Specialist customer care, Direcția Gestionare Rețea și Customer Care
FinComBank - Banca de Finante si Comert SA
3 декабря 2025
Кишинев
Можно без опыта
Полный день
Высшее
На территории работодателя
FinComBank - Banca de Finanțe și Comerț SA angajează:
Specialist customer care, Direcția Gestionare Rețea și Customer Care
Responsabilități:
- Analiza calității deservirii clienților și menținerea unui sistem de feedback constant aferent procesului de administrare a relațiilor cu clienții;
- Gestionarea fluxului de reclamații (examinarea, identificarea soluțiilor potrivite pentru client, controlul furnizării în termen a concluziilor/răspunsurilor la reclamația clientului, diagnosticarea rapidă a problemei și identificarea soluției optime;
- Raportarea rezultatelor analizei reclamațiilor parvenite, identificarea punctelor slabe în procesul de deservire a clienților și în caracteristicile produselor/serviciilor Băncii în baza analizei;
- Elaborarea și monitorizarea metricilor de evaluare a calității deservirii clienților.
Cerințe/Abilități necesare:
- Studii superioare în domeniul economic/comunicare/relații clienți;
- Experiența practică pe post similar va constitui un avantaj;
- Organizarea procesului de administrare a relațiilor cu clienții;
- Cunoștințe în analiza datelor și interpretarea statistică pentru calcularea indicatorilor de evaluare a calității deservirii clienților – CSAT, NPS, AHT etc.;
- Responsabilitate, abilități excelente de comunicare, integritate personală și profesională, rezistență la stres;
- Cunoașterea fluentă a limbilor română și rusă, engleza - prezintă avantaj.
Ce oferim:
- Cursuri gratuite de formare si dezvoltare profesională;
- Prima de performanță;
- Vineri - zi de lucru cu program de muncă redus.
E-mail:
hr@fincombank.com
Ещё вакансии компании
Другие вакансии компании
Manager produse (non credit), Serviciul Dezvoltare Produse IMM, Departamentul Business IMM
Актуализировано: 30 минут назад
Ещё вакансии компании
Другие вакансии компании
Manager produse (non credit), Serviciul Dezvoltare Produse IMM, Departamentul Business IMM
Актуализировано: 30 минут назад
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.