
Office Manager
7 июня 2025
Angajăm:
Office Manager
Cerințe față de candidați:
- Experiență în domeniu este binevenită
- Cunoașterea fluentă a limbii Române, Ruse.
- Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului;
- Capacitate de a rezolva probleme și de a lua decizii rapid;
- Cunoașterea pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) și a altor instrumente de management administrativ.
- Competențe personale: organizare și programare, orientare spre rezultat, abilități de comunicare, inițiativă, spirit de echipă.
Responsabilități:
- Primirea și consultarea clienților în show-room;
- Gestionarea apelurilor telefonice;
- Efectuarea sarcinilor puse de Șeful Departamentului (ceai, cafea)
- Aprovizionarea oficiului cu toate cele necesare;
- Interacțiunea cu Departamentul Vânzări.
Ce oferim noi:
- Salariu competitiv și beneficii atrăgătoare;
- Pachet de beneficii sociale complet;
- Traininguri și oportunități de dezvoltare profesională;
- Echipament modern și un mediu de lucru plăcut;
- O echipă tânără, dinamică și profesionistă;
- Posibilitatea de avansare într-o companie în continuă expansiune.
Site: www.crinela.md
Persoanele interesate sunt rugate să trimită CV-ul, cu mențiunea poziției pentru care aplică, la adresa de email: crinela133@yahoo.com
E-mail: crinela133@yahoo.com
Web: www.crinela.md
Другие вакансии этой компании
Похожие вакансии
Офис-менеджер
Производственно-коммерческая компания • Сегодня, Кишинев
Office manager
Axedum • 24 сентября 2024, Кишинев
Office manager
Производственно-коммерческая компания • Сегодня, Кишинев