Manager Vânzări B2B - produs software

Avem oferte fantastice pentru tine:

Manager Vânzări B2B - produs software

Despre Clientul nostru pentru care recrutăm:
Suntem cunoscuți pentru angajamentul nostru de a furniza  soluții tehnologice inovatoare de software și hardware pentru industria agricolă și a transporturilor. Abordarea noastră de management operațional este una inovativă care urmărește facilitarea dezvoltării bussinessului agricol. Soft-ul nostru, SAS by Cropio, oferă fermierilor control de la distanță asupra vegetației, mașinilor agricole, condițiilor meteo și a parcelelor de teren.

În acest sens, rolul de Manager Vânzări contribuie semnificativ la realizarea misiunii nostre.

Cu ce te vei ocupa:

  • vei comunica zilnic cu clienții noștri construind relații de parteneriat long term;
  • vei participa activ la sesiuni de training, prezentări pentru clienți, evenimente și expoziții;
  • vei livra informații despre produsele companiei (Soft-ul și utilajele hardware);
  • vei negocia posibilități și soluții personalizate;
  • vei oferi consultanță și suport cu privire la utilizarea și posibilitățile softului;
  • vei fi responsabil de încheierea contractelor.

Ar fi minunat să deții:

  • experiență în vânzări, familiarizare cu lucrul în CRM;
  • cunoștințe solide despre despre tot ce înseamnă vânzare B2B;
  • studii superioare în economie, bussiness și administrare sau alte domenii echivalente;
  • permis de conducere + experiență de cel puțin 2 ani;
  • cunoștințe digitale primare;
  • pasiunea pentru tehnologii;
  • competențe sociale de comunicare, negociere și relaționare;
  • abilități lingvistice forte în formă scrisă și orală (Ro, Ru, Eng- B1);
  • deprinderi de time management;
  • abilități de planificare și prioritizare;
  • inteligență emoțională și deschidere spre oameni;
  • orientare spre client;
  • perseverență și continuitate;
  • resposabilitate și autonomie.

Iar restul vei învăța la noi! Suntem deschiși să-ți oferim tot de ce ai nevoie: suport colegial, instruire și mentorat, condiții optime de muncă + echipamente necesare.

Candidatului potrivit îi oferim:

  • pachet social deplin;
  • remunerarea pe măsură, partea fixă - 15 000 net + KPI care-ți permit dublarea salariului;
  • instruire și formare profesională continuă;
  • mentorat și suport pentru primele 6 luni;
  • proiecte interesante în care ai putea să te manifești;
  • oportunități reale de avansare în carieră;
  • echipă tânără și un mediu profesionist de muncă;
  • o bogată și diversă cultură corporativă;
  • automobil de serviciu;
  • călătorii și deplasări în afara țării cu toate costurile incluse;
  • program stabil de muncă: 8 ore/zi luni-vineri, pentru a-ți asigura un life balance comod între muncă și viața personală.

Dacă te simți că acest rol este despre tine și esti pregătit să dai start unei noi experiențe - aplică aicicv@easyhr.md. Telefon: +(373) 68400744

cv@easyhr.md
068400744

Другие вакансии этой компании

Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Укажите желаемую вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть