
Manager de recepționare și procesare comenzi
22 августа 2025
Angajăm:
Manager de recepționare și procesare comenzi
Căutăm o persoană care să se alăture unei echipe stabile bine coordonată. Lucrăm împreună de peste 13 ani. Munca nu este dificilă, dar necesită atenție. Ceea ce este cu adevărat important este ingeniozitatea, independența și capacitatea de autodisciplinare. Experiența nu este un criteriu principial, pentru că într-un astfel de domeniu este puțin probabil să o fi acumulat undeva, cel mai probabil.
Ar fi ideal dacă:
- aveți transport propriu (dar nu este obligatoriu)
- sunteți un utilizator de bază al Excel-ului;
- aveți careva cunoștințe despre programul 1C;
- vorbiți limba română și rusă
- puteți comunica respectuos cu oamenii fără să vă pierdeți răbdarea.
- aveti dorința de invățare și adoptare
Ce veți avea de făcut:
- Apelarea clienților permanenți pentru preluarea, procesarea și înregistrarea comenzilor. Clienții sunt permanenți. Fără apeluri reci.
- Întocmirea situației datoriei debitoare a clienților;
- Lucru în program 1C:
- Adăugarea clienților noi
- Introducerea și actualizarea prețurilor
- Interacționarea cu clienții și cu șoferii la livrarea produselor. Aceasta este o abilitate practică obișnuită, care vine odată cu experiența.
- Întocmirea rutelor pentru șoferi și menținerea legăturii cu aceștia;
- Colaborarea cu lucrătorii de la producere pentru buna desfășurare a comenzilor.
- Luarea de decizii atunci când apar situații problematice. În acest sens, veți avea întotdeauna un șef cu care vă veți putea consulta.
- Experiența în domeniu este un avantaj, dar nu este obligatorie – suntem dispuși să instruim persoana potrivită.
Condiții de lucru:
- Programul de muncă este de luni până vineri de la 8.00 la 16.00 sau de la 9.00 la 17.00 (inclusiv o oră pentru prânz);
- Sâmbăta – remote, de la 10.00 până la 16.00.
- Oferim laptop;
- Compania asigura prînzuri calde, ceai, cafea, snackuri
- Avem conducerea adecvată și atmosferă de lucru plăcută;
- Oficiu se află pe adresa: șos. Muncești 293B. Transportul public circulă regulat, conform orarului, direct până la destinație.
- Compania achită abonamentul pentru transport public.
- Pachet social complet.
- Salariul mereu achitat la timp.
Trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa electronică: liax@liax.md
În subiectul scrisorii vă rugăm să indicați postul vacant pentru care candidați.
Nu vă faceți griji dacă nu v-ați mai ocupat cu așa ceva până acum.
Veniți să discutăm, s-ar putea ca anume dvs. să fiți persoana pe care o căutăm.
Email: liax@liax.md