Contabil(ă) - Oficiu Centru
15 октября 2024
HRSolutions este o companie în continuă dezvoltare și care oferă un complex de servicii, precum: servicii de contabilitate și payroll, asistență fiscală și juridică, soluții privind recrutarea personalului în domeniul financiar și contabil.
Dacă vrei să te dezvolți profesional în domeniul contabilității și asistenței fiscale, noi îți oferim un mediu de lucru plăcut în care vei lucra alături de un colectiv de profesioniști.
Contabil(ă) - Oficiu Centru
HRSolutions este compania care oferă un complex de servicii, precum: servicii de contabilitate, asistență fiscală.
În legătură cu extinderea companiei, anunțăm postul vacant la funcția de Contabil(ă) în Chișinău.
Cerințe:
- Studii superioare în domeniul Contabilității;
- Cunoștiințe in 1C 8;
- Experiență similara minim 1 an;
- Cunoștiințe PC (1-C, Word, Excel);
- Comunicabil și atent la detalii;
- Cunoașterea limbilor Rom, Rus.
Responsabilitati:
- Introducerea facturilor fiscale
- Verificarea registrului de livrari si procurari
- Introducerea extraselor bancare
- Alte sarcini specifice functiei
Oferim:
- Salariu de la 8 000 Lei;
- Posibilitate de creştere profesională;
- Pachetul social deplin;
- Ceai, Cafea din partea companiei;
- Program de muncă: Luni-Vineri, 9.00-18.00;
- Sediul oficiului: sec. Centru, str. Mihai Viteazul 4,Buisness Centru: ROYAL TOWER;
- Ceai, cafea din partea companiei.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa electronică: office@hrsolutions.md.
E-mail:
office@hrsolutions.md
Другие вакансии этой компании
Твое резюме успешно отправлено 🥳