
Contabil pentru companie de producere din or. Chișinău
Companie de producere
30 мая 2025
Кишинев, Центр
От 3 лет
Полный день
Высшее
На территории работодателя
Suntem în căutare de:
Contabil pentru companie de producere din or. Chișinău
Aptitudini:
- Abilităţi de lucru cu informaţia de contabilitate
- Planificare
- Analiză şi sinteză
- Soluţionare de probleme
- Comunicare eficientă
- Eficiență profesională
- Receptivitate la solicitarile profesionale
- Abilități de coordonare, planificare si organizare
- Cunoașterea programelor MS Office, 1 C
Cerințe de bază:
- Studii superioare economice
- Experiență de minimum 3 ani
Responsabilități:
- Să contribuie la realizarea obiectivelor specifice a departamentului contabilitate al întreprinderii;
- Asigură evidența contabilă a stocurilor de materie primă și materiale auxiliare dar și modul de utilizare a lor;
- Menține relații de comunicare și colaborare cu toți contragentii, cu scopul de a solicita informațiile necesare procesului de lucru;
- Menține relații cu terții, a trezoreriei și evidența veniturilor și cheltuielilor necesare pentru procesul de producere;
- Verifică desfășurarea procesului de producere prin analiza datele prezentate de la Șefii de Secții;
- Monitorizează și verifică toate stocurile de produse finite existente în cadrul depozitului;
- Întocmirea rapoartelor financiar-contabile și verificarea conformității acestora;
- Întocmește acte justificative și informații documente contabile cu respectarea formularelor și regulilor completare în vigoare cadrului legal;
- Verifică legalitatea cheltuielilor a unor sume bănești, în limitele de competentă stabilite de lege;
- Îndeplinește orice sarcini cu caracter contabil-financiar date de Directorul sau Contabilul Șef, stipulate expres în actele normative specifice domeniului de activitate;
- Rezolvă, prin consultare cu Contabilul Șef, toate problemele ce țin gestionarea și utilizarea rațională a resurselor financiar contabile;
- Pregătirea și prezentarea la timp a informațiilor necesare Contabilului Șef, pentru analiza de date;
- Să participe la efectuarea analizei activității economice a întreprinderii în scopul constatării nivelului de funcționare, lichidării pierderilor și cheltuielilor inutile;
- Acordă consultanță altor persoane care activează în cadrul intreprinderii, în cazul apariției unor dificultăți;
- Participă la procesul de inventariere a bunurilor din cadrul depozitului de materiale auxiliare și produse finite, întocmind actul de inventariere;
- În cazul depistării unor neconformități să fie documentate și comunicate în timp cât mai scurt Directorului.
Ofertă:
- Angajare oficială;
- Salariu competitiv;
- Colectiv receptiv;
- Perspectivă de creștere profesională și salarială;
- Locație centrală și ambianță placută.
Telefon: 022 245252
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено