Agent/ă achiziții

Agent/ă achiziții

Responsabilități:

• Stabilirea categoriilor si subcategoriilor prioritare pentru formarea portofoliului de mărfuri, conform analizei comparative a  pieței.
• Introducerea corecta a produselor in Nomenclator conform structurii categoriei stabilite; 
• Contribuie la creșterea performantei cifrei de afaceri si a rentabilității categoriilor de produse din perimetrul gestionat.
•  Analiza, conceperea, negocierea, implementarea si comunicarea promoțiilor negociate cu producătorii/ furnizorii ;
 
Cerințe față de candidat:
  • Studii superioare in profesie;
  • Experiență în domeniu 1 an;
  • Cunoașterea limbii române şi ruse;
  • Cunoasterea Excell si 1C;
  • Abilități de comunicare, organizare, responsabilitate.
Compania oferă:
  • angajare oficială + Pachet social (impozitele achitate de către companie);
  • program de lucru luni-vineri de la 8.00 până la 17.00;
  • acces la linia telefonică corporativă;
  • oportunități de creștere și dezvoltare profesională.
Pentru postul vacant, sunteti rugati de a transmite CV-ul la e-mail: hr@bizmarket.md.
Tel.: 079701065
 
Solicităm sa indicați pentru care post aplicați.

E-mail: hr@bizmarket.md
Telefon: 079701065

Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Укажите желаемую вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть