Administrator Locatii To Go
8 декабря 2025
Coffee POINT angajează:
Administrator Locatii To Go
COFFEE POINT angajează Administrator Locații To Go
Ești o persoană organizată, responsabilă și pasionată de domeniul HoReCa? Vino în echipa Coffee Point! Căutăm un Administrator dedicat, care să se asigure că fiecare locație Coffee Point funcționează impecabil, zi de zi.
Responsabilități:
- Monitorizarea și coordonarea a 10 locații COFFEE POINT To Go
- Organizarea graficelor de muncă pentru personalul din locații
- Plasarea comenzilor și verificarea stocurilor de consumabile
- Menținerea funcționării optime a echipamentelor
- Verificarea încasărilor și raportarea periodică
Cerințe:
- Experiență minimă de 1 an în administrarea locațiilor, coordonarea echipelor sau management operațional (preferabil în domeniul HoReCa);
- Abilități excelente de organizare, comunicare și leadership;
- Abilități bune de comunicare și planificare
- Seriozitate, atenție la detalii și spirit de inițiativă
- Permisul de conducere categoria B – avantaj
- Disponibilitate pentru deplasări între locații
Oferim:
- Pachet salarial motivant + bonusuri în funcție de performanță
- Program flexibil
- Mediu de lucru stabil
- Posibilitatea de creștere în companie
Dacă te potrivești cu descrierea de mai sus, trimite-ne CV-ul tău la adresa ta de e-mail cu subiectul „Administrator de locații – Coffee Point”.
Email: dmitriirmd@yahoo.com
E-mail: dmitriirmd@yahoo.com