Administrator de sistem, Secția Rețea și Echipamente, Departamentul Tehnologii Informaționale

Administrator de sistem, Secția Rețea și Echipamente, Departamentul Tehnologii Informaționale

Ce ai de făcut:

  • Instalarea, administrarea și configurarea sistemelor bazate pe SO Linux cât și Windows;
  • Implementarea și gestionarea sistemelor de backup, monitorizarea performanței aplicației și a bazei de date;
  • Îmbunătățirea dezvoltării infrastructurii și mentenanța aplicațiilor din gestiunea Băncii;
  • Identificarea și rezolvarea problemelor (Troubleshooting) de infrastructură informațională a Băncii;
  • Automatizarea proceselor de administrare a sistemelor și platformelor din gestiunea Băncii;
  • Administrarea soluției integrate de virtualizare;
  • Instalarea, configurarea și mentenanța serverelor hardware și mașinilor virtuale din gestiunea Băncii;
  • Mentenanța și suportul altor sisteme informaționale a Băncii;
  • Implementare a platformelor în cadrul proiectelor noi, cât și acordare suportului după lansarea proiectului, ajustarea performanței și tranziția către operațiunile de asistență, acolo unde este cazul;
  • Asigură elaborarea și actualizarea documentației tehnice privind infrastructura IT a Băncii.

Vom aprecia să ai:

  • Experiență de muncă în domeniul Tehnologiilor Informaționale minim 3 ani;
  • Studii superioare în domeniul Tehnologiilor Informaționale;
  • Cursuri finisate domeniul Tehnologiilor Informaționale;
  • Certificate CCNA, LPIC, Microsoft Certification (ar fi un avantaj);
  • Cunoașterea sistemelor de operare (Oracle Linux si Windows OS);
  • Cunoașterea sistemelor de virtualizare (Vmware, Hyper-v);
  • Cunoștințe în administrarea serviciilor Apache Tomcat, Java Tomcat, MS Exchange, SharePoint, DHCP, DNS, AD, IIS, GPO si LDAP;
  • Cunoștințe de servere și tehnologii de stocare, medii NAS/SAN, matrice de discuri (disk arrays), sisteme de backup;
  • Cunoașterea instrumentelor din linia de comandă și a scripturilor Powershell, Shell, Bash;
  • Cunoștințe de depanarea a incidentelor de infrastructura IT (Pachet Capture);
  • Cunoașterea sistemelor de baze de date, cum ar fi MySQL, PostgreSql si Oracle DB (ar fi un avantaj);
  • Experiență practică cu una dintre platformele de cloud public: AWS, Azure, GCP (ar fi un avantaj);
  • Cunoașterea limbii române și engleze.

Pune-ţi cariera pe upgrade cu OTP Bank S.A

Te invităm să aplici CV-ul la recrutare@otpbank.md
(Vom aprecia să specifici funcţia pentru care candidezi)
022 812 461

E-mail: recrutare@otpbank.md
Telefon: 022 812 461

Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Укажите желаемую вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть