Team-leader
15 000 – 30 000 леев в месяц
Mega-Mart Group SRL
19 мая 2025
Кишинев, Центр
С опытом
Полный день
Не имеет значение
На территории работодателя
Responsabilități administrative:
- Monitorizarea activităților zilnice ale echipei de operatori în call-center.
- Controlul respectării standardelor și procedurilor companiei în privința respectării script-urilor de comunicare, a introducerii și procesării datelor în CRM.
- Monitorizarea performanțelor individuale ale membrilor echipei.
- Înaintarea propunerilor pentru îmbunătățirea performanței echipei și eficientizarea proceselor.
- Coordonezi activitatea zilnică a operatorilor call-center
- Elaborarea strategiilor pentru cresterea vinzarilor si extinderea portofoliului de clienti;
- Motivarea echipei si organizarea instruirilor pentru dezvoltarea competentelor profesionale.
- Asigurarea respectarii standardelor companiei in interactiunea cu clientii;
- Monitorizarea și analiza comunicării cu clienții
- Urmărirea indicatorilor cheie (vânzări, conversii, apeluri, cec mediu).
- Elaborarea și ajustarea scripturilor de vânzare
Ce calități ar trebui să ai pentru acest post de muncă?
- Capacități bune de organizare, planificare, delegare și control;
- Abilitatea de a organiza munca echipei și de a atinge obiectivele stabilite;
- Să fii o persoană pozitivă și dinamică;
- Să ai abilități de comunicare în limba română
- Să fii deschis la schimbări și orientat spre rezultat;
- Să fii gata de a învăța lucruri noi;
- Motivarea și dezvoltarea echipei;
- Îndeplinirea planului financiar de vânzări.
- Experiență în vânzări și coordonare echipă.
Beneficii:
- Posibilitatea de a activa în cadrul unei companii aflate în proces de dezvoltare dinamică.
- Sarcini ambițioase, provocatoare și promițătoare.
- Dezvoltare profesională continuă.
- Salariu motivant, format din salariu fix + KPI.
- Program de lucru de 5 zile/saptamina
- Grafic de lucru de luni pîna vineri de la 09:00 - 18:00
- Oportunitatea de a participa la dezvoltarea strategica a companiei.
- Monitorizarea activităților zilnice ale echipei de operatori în call-center.
- Controlul respectării standardelor și procedurilor companiei în privința respectării script-urilor de comunicare, a introducerii și procesării datelor în CRM.
- Monitorizarea performanțelor individuale ale membrilor echipei.
- Înaintarea propunerilor pentru îmbunătățirea performanței echipei și eficientizarea proceselor.
- Coordonezi activitatea zilnică a operatorilor call-center
- Elaborarea strategiilor pentru cresterea vinzarilor si extinderea portofoliului de clienti;
- Motivarea echipei si organizarea instruirilor pentru dezvoltarea competentelor profesionale.
- Asigurarea respectarii standardelor companiei in interactiunea cu clientii;
- Monitorizarea și analiza comunicării cu clienții
- Urmărirea indicatorilor cheie (vânzări, conversii, apeluri, cec mediu).
- Elaborarea și ajustarea scripturilor de vânzare
Ce calități ar trebui să ai pentru acest post de muncă?
- Capacități bune de organizare, planificare, delegare și control;
- Abilitatea de a organiza munca echipei și de a atinge obiectivele stabilite;
- Să fii o persoană pozitivă și dinamică;
- Să ai abilități de comunicare în limba română
- Să fii deschis la schimbări și orientat spre rezultat;
- Să fii gata de a învăța lucruri noi;
- Motivarea și dezvoltarea echipei;
- Îndeplinirea planului financiar de vânzări.
- Experiență în vânzări și coordonare echipă.
Beneficii:
- Posibilitatea de a activa în cadrul unei companii aflate în proces de dezvoltare dinamică.
- Sarcini ambițioase, provocatoare și promițătoare.
- Dezvoltare profesională continuă.
- Salariu motivant, format din salariu fix + KPI.
- Program de lucru de 5 zile/saptamina
- Grafic de lucru de luni pîna vineri de la 09:00 - 18:00
- Oportunitatea de a participa la dezvoltarea strategica a companiei.
Профессиональная Ответственность
Управление Проектами
Решение Проблем
Работа в Команде
Знание языков:
Румынский Продвинутый
Русский Продвинутый
Адрес:
Кишинев, Центр
Дата актуализации:
19 мая 2025
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено