Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Specialisti in procurari
UCIP-IFAD
24 июля 2013
Кишинев
Unitatea Consolidată pentru Implementarea Programelor IFAD(UCIP-IFAD) creată pe lângă Ministerul Agriculturii şi Industriei Alimentare (MAIA) prin Hotărârea Guvernului nr. 980 din 25.09.2000 este responsabilă de implementarea Programelor Fondului Internaţional pentru Dezvoltare Agricolă (IFAD) în Republica Moldova.
UCIP-IFAD anunță concurs pentru selectarea unui specialist la poziția vacantă – specialist în procurări.
Obligaţiuni de bază:
Specialistul în procurări este responsabil de îndeplinirea următoarele obligațiuni:
- Supravegherea tuturor achizițiilor de bunuri, lucrări civile și servicii de consultanță și asigură respectarea corespunzătoare a cerințelor și reglementărilor Ghidul de achiziții al IFAD;
- Elaborarea, în conlucrare cu personalul UCIP-IFAD a planului de procurări pentru fiecare Program în derulare;
- Pregătirea documentelor standard pentru licitații (cereri de ofertă, caiete de sarcini, termeni de referință și/sau liste de cantități) și proiectele de contracte;
- Eliberarea documentelor standard pentru licitații, acordarea suportului necesar pentru cazurile unde sunt necesare clarificări, precizări și/sau alte detalieri;
- Organizarea ședințelor Comisiilor pentru procurări;
- Participarea în procesul de evaluare a ofertelor și cotațiilor de preț;
- Elaborarea raportului de evaluare a ofertelor și concluderea recomandărilor Comisiilor de procurări și prezentarea acestora către IFAD spre aprobare și solicitare de nu-s obiecții;
- Gestionarea și executarea la timp și eficientă a contractelor;
- Promovarea și implementarea principiilor de procurare: eficiență, corectitudine, transparență și o mai bună valoare a banilor;
- Elaborarea rapoartelor periodice ce țin de activitatea de procurare;
- Elaborarea și publicarea anunțurilor și actualizarea acestora, după necesitate. Conlucrarea cu revistele/ziarele specializate, paginile web destinate achizițiilor și informatizării, precum și pe pagina oficială a Unității IFAD.
Cerințe față de candidat:
- Diplomă universitară în economie/finanțe/drept/administrarea afacerilor/administrației publice (un grad post-universitar va fi considerat un avantaj);
- Experiență în domeniul procurărilor sau în alt domeniu relevant postului de cel puțin 3 ani (experiența în cadrul proiectelor de dezvoltare finanțate de donatori va constitui un avantaj);
- O bună cunoaștere a conceptelor și principiilor de achiziții publice naționale și/sau internaționale;
- Cunoașterea și înțelegerea aspectelor tehnice, comerciale și juridice cu privire la procurări;
- Capacități analitice, abilități de negociere, abordări non-conflictuale și imparțiale, capacitate de focusare pe obiectivele Programelor în derulare și asupra principiilor de bază a procurărilor;
- Aptitudini de utilizare a calculatorului – Word, Excel, Outlook, PowerPoint,
- Posedarea limbilor: romană, engleza și rusa la nivel fluent , atât oral cât şi în scris.
- Abilități de a lucra într-un mediu multinațional și cu parteneri externi.
- Persoană energica, organizată, disciplinată, capacitate foarte buna de comunicare și scriere a rapoartelor.
Condiţii de muncă şi echipament de serviciu
Condiţiile de muncă sunt obişnuite, în birou, cu deplasări în ţară. Biroul cu condiţii de mediu conform normelor de securitate a sănătăţii, înzestrat cu echipament şi utilaj specific muncii de birou (computer, xerox, imprimanta, fax, scanner, conectare la Internet, etc.).
Candidații vor transmite prin intermediul poștei electronice: office@ifad.md , mesaj marcat „Specialist in procurări”, la care va fi alăturat scrisoarea de intenție și CV-ul (în română și engleză), sau la numărul de fax.: 022 87 16 59. Termenul limită de aplicare la concurs este 12.08.2013, ora 10:00. Doar persoanele selectate vor fi contactate pentru interviu.
UCIP-IFAD anunță concurs pentru selectarea unui specialist la poziția vacantă – specialist în procurări.
Obligaţiuni de bază:
Specialistul în procurări este responsabil de îndeplinirea următoarele obligațiuni:
- Supravegherea tuturor achizițiilor de bunuri, lucrări civile și servicii de consultanță și asigură respectarea corespunzătoare a cerințelor și reglementărilor Ghidul de achiziții al IFAD;
- Elaborarea, în conlucrare cu personalul UCIP-IFAD a planului de procurări pentru fiecare Program în derulare;
- Pregătirea documentelor standard pentru licitații (cereri de ofertă, caiete de sarcini, termeni de referință și/sau liste de cantități) și proiectele de contracte;
- Eliberarea documentelor standard pentru licitații, acordarea suportului necesar pentru cazurile unde sunt necesare clarificări, precizări și/sau alte detalieri;
- Organizarea ședințelor Comisiilor pentru procurări;
- Participarea în procesul de evaluare a ofertelor și cotațiilor de preț;
- Elaborarea raportului de evaluare a ofertelor și concluderea recomandărilor Comisiilor de procurări și prezentarea acestora către IFAD spre aprobare și solicitare de nu-s obiecții;
- Gestionarea și executarea la timp și eficientă a contractelor;
- Promovarea și implementarea principiilor de procurare: eficiență, corectitudine, transparență și o mai bună valoare a banilor;
- Elaborarea rapoartelor periodice ce țin de activitatea de procurare;
- Elaborarea și publicarea anunțurilor și actualizarea acestora, după necesitate. Conlucrarea cu revistele/ziarele specializate, paginile web destinate achizițiilor și informatizării, precum și pe pagina oficială a Unității IFAD.
Cerințe față de candidat:
- Diplomă universitară în economie/finanțe/drept/administrarea afacerilor/administrației publice (un grad post-universitar va fi considerat un avantaj);
- Experiență în domeniul procurărilor sau în alt domeniu relevant postului de cel puțin 3 ani (experiența în cadrul proiectelor de dezvoltare finanțate de donatori va constitui un avantaj);
- O bună cunoaștere a conceptelor și principiilor de achiziții publice naționale și/sau internaționale;
- Cunoașterea și înțelegerea aspectelor tehnice, comerciale și juridice cu privire la procurări;
- Capacități analitice, abilități de negociere, abordări non-conflictuale și imparțiale, capacitate de focusare pe obiectivele Programelor în derulare și asupra principiilor de bază a procurărilor;
- Aptitudini de utilizare a calculatorului – Word, Excel, Outlook, PowerPoint,
- Posedarea limbilor: romană, engleza și rusa la nivel fluent , atât oral cât şi în scris.
- Abilități de a lucra într-un mediu multinațional și cu parteneri externi.
- Persoană energica, organizată, disciplinată, capacitate foarte buna de comunicare și scriere a rapoartelor.
Condiţii de muncă şi echipament de serviciu
Condiţiile de muncă sunt obişnuite, în birou, cu deplasări în ţară. Biroul cu condiţii de mediu conform normelor de securitate a sănătăţii, înzestrat cu echipament şi utilaj specific muncii de birou (computer, xerox, imprimanta, fax, scanner, conectare la Internet, etc.).
Candidații vor transmite prin intermediul poștei electronice: office@ifad.md , mesaj marcat „Specialist in procurări”, la care va fi alăturat scrisoarea de intenție și CV-ul (în română și engleză), sau la numărul de fax.: 022 87 16 59. Termenul limită de aplicare la concurs este 12.08.2013, ora 10:00. Doar persoanele selectate vor fi contactate pentru interviu.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
24 июля 2013
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено