Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
SPECIALIST SUPORT PENTRU SISTEME INFORMATICE
Integrated Intelligent Solutions
12 июля 2012
Кишинев
Descrierea postului:
Asigura primul si al 2-lea nivel de suport tehnic pentru clientii IIS
Asigura satisfactia clientilor in ceea ce priveste serviciile noastre
Cunoaste bine clientii si aplicatiile pentru care este responsabil
Cunoaste business-ul clientilor de care raspunde si intelege necesitatile acestora
Raspunde prompt cererilor de suport adresate de clientii IIS prin telefon, email , web sau direct la sediul clientilor
Furnizeaza servicii de suport pentru clienti conform SLA : proactiv (mentenanta) si reactiv (raspuns la cerere de suport)
Este responsabil pentru indeplinirea conditiilor de SLA definite
Intelege cerintele si necesitatille clientilor si gaseste solutii pentru cererile utilizatorilor
Rezolva sau raspunde de rezolvarea problemelor aparute pe proiectele de care este responsabil
Planifica, monitorizeaza si controleaza fluxul cererii de suport si verifica solutiile oferite
Identifica resursele necesare pentru rezolvarea cererii de suport a clientului
Colaboreaza cu celelalte departamente in vederea ofererii unui raspuns corect si complet clientului
Aplica procedurile interne conform standardelor
Cerinte:
Minim 2 ani experienta in activitatea de suport de sisteme informatice
Experienta in utilizare aplicatii software
Invatare rapida a sistemelor informatice
Cunostinte IT ( sisteme de operare, baze de date, browsere internet, alte aplicatii)
Cunostinte SQL, cunostinte analiza sau certificari IT constitue un plus
Comunicare & lucru in echipa
Orientat spre satisfactia clientului
Abilitati de analiza
Abilitati de rezolvare a problemelor
Cnoasterea foarte buna a limbilor romana si rusa, engleza constituie un avantaj.
Oferta (bonusuri, beneficii):
Pachet salarial competitiv (bazat pe competenta si rezultate)
Mediu de lucru placut, dinamic si stimulativ
Dezvoltarea carierei intr-o echipa de profesionisti !
Proiecte interesante si competitive
Lucrul intr-o echipa dinamica si profesionista
Recunoasterea meritelor
Va rugam sa transmiteti CV-ul la: office@iisolutions.md cu "Suport" scris in campul subiectului.
Asigura primul si al 2-lea nivel de suport tehnic pentru clientii IIS
Asigura satisfactia clientilor in ceea ce priveste serviciile noastre
Cunoaste bine clientii si aplicatiile pentru care este responsabil
Cunoaste business-ul clientilor de care raspunde si intelege necesitatile acestora
Raspunde prompt cererilor de suport adresate de clientii IIS prin telefon, email , web sau direct la sediul clientilor
Furnizeaza servicii de suport pentru clienti conform SLA : proactiv (mentenanta) si reactiv (raspuns la cerere de suport)
Este responsabil pentru indeplinirea conditiilor de SLA definite
Intelege cerintele si necesitatille clientilor si gaseste solutii pentru cererile utilizatorilor
Rezolva sau raspunde de rezolvarea problemelor aparute pe proiectele de care este responsabil
Planifica, monitorizeaza si controleaza fluxul cererii de suport si verifica solutiile oferite
Identifica resursele necesare pentru rezolvarea cererii de suport a clientului
Colaboreaza cu celelalte departamente in vederea ofererii unui raspuns corect si complet clientului
Aplica procedurile interne conform standardelor
Cerinte:
Minim 2 ani experienta in activitatea de suport de sisteme informatice
Experienta in utilizare aplicatii software
Invatare rapida a sistemelor informatice
Cunostinte IT ( sisteme de operare, baze de date, browsere internet, alte aplicatii)
Cunostinte SQL, cunostinte analiza sau certificari IT constitue un plus
Comunicare & lucru in echipa
Orientat spre satisfactia clientului
Abilitati de analiza
Abilitati de rezolvare a problemelor
Cnoasterea foarte buna a limbilor romana si rusa, engleza constituie un avantaj.
Oferta (bonusuri, beneficii):
Pachet salarial competitiv (bazat pe competenta si rezultate)
Mediu de lucru placut, dinamic si stimulativ
Dezvoltarea carierei intr-o echipa de profesionisti !
Proiecte interesante si competitive
Lucrul intr-o echipa dinamica si profesionista
Recunoasterea meritelor
Va rugam sa transmiteti CV-ul la: office@iisolutions.md cu "Suport" scris in campul subiectului.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
12 июля 2012
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено