Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Specialist suport nivel 1
ICS "TEAMNET INTERNATIONAL" SRL
21 января 2014
Кишинев
Responsabilități:
• Asigura primul nivel de suport tehnic pentru clientii Teamnet
• Asigura satisfactia clientilor in ceea ce priveste serviciile noastre
• Cunoaste bine clientii si aplicatiile pentru care este responsabil
• Efectueaza activitati de asistenta si supraveghere a utilizatorilor pentru utilizarea sistemelor informatice, atat la sediul clientului cat si la distanta
• Raspunde prompt cererilor de suport adresate de clientii Teamnet prin telefon, email , web sau direct la sediul clientilor
• Furnizeaza servicii de suport pentru clienti conform SLA : proactiv (mentenanta) si reactiv (raspuns la cerere de suport)
• Este responsabil pentru indeplinirea conditiilor de SLA definite
• Intelege cerintele si necesitatille clientilor si gaseste solutii pentru cererile utilizatorilor
• Rezolva sau raspunde de rezolvarea problemelor aparute pe proiectele de care este responsabil
• Planifica, monitorizeaza si controleaza fluxul cererii de suport si verifica solutiile oferite
• Identifica resursele necesare pentru rezolvarea cererii de suport a clientului
• Colaboreaza cu celelalte departamente in vederea ofererii unui raspuns corect si complet clientului
• Aplica procedurile interne conform standardelor
Cerințe:
• Experienta in utilizare aplicatii software
• Invatare rapida a sistemelor informatice
• Cunostinte IT ( sisteme de operare, baze de date, browsere internet, alte aplicatii)
• Comunicare & lucru in echipa
• Orientat spre satisfactia clientului
• Abilitati de analiza
• Abilitati de rezolvare a problemelor
• Bune abilitati de comunicare si relationare cu persoane noi
• Punctualitate si spirit de echipa
• Capacitate de a respecta indicatiile oferite de team-leaderi pentru a imbunatati randamentul activitatii
• Experienta in activitatea de suport de sisteme informatice/call center constituie un plus
Va rog sa specificati functia pentru care depuneti CV.
• Asigura primul nivel de suport tehnic pentru clientii Teamnet
• Asigura satisfactia clientilor in ceea ce priveste serviciile noastre
• Cunoaste bine clientii si aplicatiile pentru care este responsabil
• Efectueaza activitati de asistenta si supraveghere a utilizatorilor pentru utilizarea sistemelor informatice, atat la sediul clientului cat si la distanta
• Raspunde prompt cererilor de suport adresate de clientii Teamnet prin telefon, email , web sau direct la sediul clientilor
• Furnizeaza servicii de suport pentru clienti conform SLA : proactiv (mentenanta) si reactiv (raspuns la cerere de suport)
• Este responsabil pentru indeplinirea conditiilor de SLA definite
• Intelege cerintele si necesitatille clientilor si gaseste solutii pentru cererile utilizatorilor
• Rezolva sau raspunde de rezolvarea problemelor aparute pe proiectele de care este responsabil
• Planifica, monitorizeaza si controleaza fluxul cererii de suport si verifica solutiile oferite
• Identifica resursele necesare pentru rezolvarea cererii de suport a clientului
• Colaboreaza cu celelalte departamente in vederea ofererii unui raspuns corect si complet clientului
• Aplica procedurile interne conform standardelor
Cerințe:
• Experienta in utilizare aplicatii software
• Invatare rapida a sistemelor informatice
• Cunostinte IT ( sisteme de operare, baze de date, browsere internet, alte aplicatii)
• Comunicare & lucru in echipa
• Orientat spre satisfactia clientului
• Abilitati de analiza
• Abilitati de rezolvare a problemelor
• Bune abilitati de comunicare si relationare cu persoane noi
• Punctualitate si spirit de echipa
• Capacitate de a respecta indicatiile oferite de team-leaderi pentru a imbunatati randamentul activitatii
• Experienta in activitatea de suport de sisteme informatice/call center constituie un plus
Va rog sa specificati functia pentru care depuneti CV.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
21 января 2014
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено