Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Specialist serviciu planificare si audit intern
I.S. Fiscservinform

8 декабря 2014

Кишинев
Scopul general al postului – desfăşurarea în cadrul Întreprinderii a misiunilor de audit intern în conformitate cu normele şi standardele internaţionale şi cele instituite în cadrul întreprinderii, actele legislative şi normative în vigoare.
Responsabilităţile:
- elaborează şi prezintă şefului SPAI Planul misiunilor de audit intern pentru anul curent în baza evaluării riscurilor asociate diferitor subdiviziuni structurale, activităţi, proiecte/sisteme informaţionale automatizate, etc;
- efectuează misiuni de audit intern planificate şi misiuni de audit intern ad-hoc, conform ordinului aprobat de către administratorul Întreprinderii, în baza actelor legislative şi normative în vigoare;
- încadrează misiunile de audit intern în programul de lucru şi în bugetul de timp a SPAI;
- colectează şi prelucrează informaţiile cu caracter general despre subdiviziunea structurală auditată, activităţi, proiecte/sisteme informaţionale automatizate auditate, în vederea pregătirii misiunii de audit intern;
- identifică obiectivele misiunii de audit intern şi efectuează analiza riscurilor asociate acestora în vederea ierarhizării operaţiunilor ce urmează a fi auditate;
- realizează testări şi aplică alte tehnici şi instrumente de auditare pentru înregistrarea dovezilor misiunii de audit intern, în baza cărora formulează constatări, concluzii şi recomandări;
- asigură ca toate înregistrările transpun corect operaţii reale (verificarea realităţii înregistrărilor);
- raportează rezultatele misiunii de audit către şeful SPAI, cum ar fi: constatările, recomandările şi proiectul raportului de audit;
- asigură documentarea fiecărei etape a misiunii de audit intern şi formarea dosarului misiunii de audit intern, în conformitate cu actele regulatorii interne în vigoare;
- monitorizează implementarea recomandărilor de către şefii subdiviziunilor structurale auditate;
- oferă suport şi consiliere şefilor subdiviziunilor structurale auditate în procesul de implementare a recomandărilor prezentate de echipa de audit intern.

Cunoştinţe necesare:
- Cunoaşterea legislaţiei şi actelor normative în domeniul economico-financiar,;
- Cunoaşterea limbii de stat şi limbii ruse, precum şi cunoaşterea altei limbi de circulaţie internaţională reprezintă un avantaj;
- Cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Project, Internet;
- Cunoştinţe în domeniul auditului intern.
- cunoaşterea prevederilor standardului ISO 9001:2008, ISO 27001:2013 şi altor standarde de referinţă.

Studii: superioare în domeniul economico-financiar, drept şi/sau audit.
Experienţă profesională:
- pe post: preferabil 1 an.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
8 декабря 2014
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Неверный телефон

Неверный email

Ознакомьтесь с условиями обработки персональных данных

Создайте Smart CV,
чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено
Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Выберите вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено