Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
                            
                    Specialist serviciu clienți
                                                                
                                                                            HR-Consulting (www.search4staff.com)
                                                                        
                            1 июля 2015
                            Кишинев
                        
                    HR-Consulting– lider in recrutarea personalului, la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatului pentru postul vacant:
Specialist Serviciu Clienti
Despre Companie:
Compania internationala specializata in domeniul logisticii si distribuirii serviciilor, mai mult de 10 ani in Republica Moldova.
Responsabilitati:
• Sa asigure un nivel excelent de deservire a clientilor si sa se asigure ca serviciul furnizat corespunde cerintelor clientului;
• Sa îndeplineasca nevoile clientilor nostri, prin deservirea clienților cu informații și date zilnice, săptămânale sau lunare;
• Comunicare internă activa cu filiale peste toata lume;
• Comunicare cu alti operatori de servicii pentru clienti (scris și prin telefon) in mod regulat, în funcție de nevoile specifice;
Cerinte de Baza:
• Studii superioare finisate;
• Limba engleza si romana la nivel fluent.
• Experiență în lucrul cu clienți este un avantaj;
• Capacitate de lucru in regim dinamic si flexibil;
• Creativitate, dorinta de a lucra
Beneficii:
• Programul de training pentru initiere in lucrul
• Oportunitate de a lucra intr-o companie de talie internationala;
• Salariu motivational;
• Lucru intr-o echipa tinara, activa si ambitioasa;
• Pachetul social;
Cei interesati pot transmite CV-ul la urmatoare adresa de e-mail:
NP50@SEARCH4STAFF.COM
In CV va rugam sa indicati codul postului vacant: (CSO)
                            
        
    Specialist Serviciu Clienti
Despre Companie:
Compania internationala specializata in domeniul logisticii si distribuirii serviciilor, mai mult de 10 ani in Republica Moldova.
Responsabilitati:
• Sa asigure un nivel excelent de deservire a clientilor si sa se asigure ca serviciul furnizat corespunde cerintelor clientului;
• Sa îndeplineasca nevoile clientilor nostri, prin deservirea clienților cu informații și date zilnice, săptămânale sau lunare;
• Comunicare internă activa cu filiale peste toata lume;
• Comunicare cu alti operatori de servicii pentru clienti (scris și prin telefon) in mod regulat, în funcție de nevoile specifice;
Cerinte de Baza:
• Studii superioare finisate;
• Limba engleza si romana la nivel fluent.
• Experiență în lucrul cu clienți este un avantaj;
• Capacitate de lucru in regim dinamic si flexibil;
• Creativitate, dorinta de a lucra
Beneficii:
• Programul de training pentru initiere in lucrul
• Oportunitate de a lucra intr-o companie de talie internationala;
• Salariu motivational;
• Lucru intr-o echipa tinara, activa si ambitioasa;
• Pachetul social;
Cei interesati pot transmite CV-ul la urmatoare adresa de e-mail:
NP50@SEARCH4STAFF.COM
In CV va rugam sa indicati codul postului vacant: (CSO)
Адрес:
                        
                            Кишинев
                            
                            
                        
                    Дата актуализации:
                1 июля 2015
            
                Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
                            
                    Отклик отправлен!
                    
                Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.