Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Specialist SEM
DigitalLab
27 января 2015
Кишинев
Responsabilitati
• Propune, implementeaza, actualizeaza, evalueaza si optimizeaza campaniile, indicatorii de performanta si obiectivele pentru Adwords sau DCM pentru clienții agenției
• Gestioneaza bugetul SEM in conformitate cu resursele financiare alocate justificand cheltuielile realizate
• Analizeaza datele furnizate de Google Analytics si propune sugestii de optimizare a conversiilor si parametrilor de calitate, sustinandu-le prin impactul de business estimat in urma implementarii
• Urmareste concurenta si propune actiuni tactice de piata
• Intocmeste rapoarte cu privire la activitatea sa ori de cate ori i se solicita acest lucru
Cerinte
• Cunostinte si experienta relevanta in marketing online
• Experienta de minim 1 ani in gestionarea de campanii Adwords
• Experienta de minim 1 an in utilizarea Google Analytics
• Cunoasterea limbii engleza (nivel mediu)
Aptitudini:
• inteligenta (gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza);
• capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali;
• corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii;
• spirit de echipa (sincer, dispus la colaborare)
• proactivitate, initiativa
Beneficii:
• activarea în cea mai puternică agenție digital din Moldova
• acces la informație, tehnologii, instrumente, training-uri si conferinte prin intermediul grupului VivaKi Moldova (parte Publicis Groupe)
• salariu motivant
• echipa tânără, unită, proactivă
• carte de muncă și alte chestii oficiale
Trimite CV la adresa de email: victor.cernomorcenco@digitallab.md
• Propune, implementeaza, actualizeaza, evalueaza si optimizeaza campaniile, indicatorii de performanta si obiectivele pentru Adwords sau DCM pentru clienții agenției
• Gestioneaza bugetul SEM in conformitate cu resursele financiare alocate justificand cheltuielile realizate
• Analizeaza datele furnizate de Google Analytics si propune sugestii de optimizare a conversiilor si parametrilor de calitate, sustinandu-le prin impactul de business estimat in urma implementarii
• Urmareste concurenta si propune actiuni tactice de piata
• Intocmeste rapoarte cu privire la activitatea sa ori de cate ori i se solicita acest lucru
Cerinte
• Cunostinte si experienta relevanta in marketing online
• Experienta de minim 1 ani in gestionarea de campanii Adwords
• Experienta de minim 1 an in utilizarea Google Analytics
• Cunoasterea limbii engleza (nivel mediu)
Aptitudini:
• inteligenta (gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza);
• capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali;
• corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii;
• spirit de echipa (sincer, dispus la colaborare)
• proactivitate, initiativa
Beneficii:
• activarea în cea mai puternică agenție digital din Moldova
• acces la informație, tehnologii, instrumente, training-uri si conferinte prin intermediul grupului VivaKi Moldova (parte Publicis Groupe)
• salariu motivant
• echipa tânără, unită, proactivă
• carte de muncă și alte chestii oficiale
Trimite CV la adresa de email: victor.cernomorcenco@digitallab.md
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
27 января 2015
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.