Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Specialist RU
Hotel Codru
9 апреля 2012
Кишинев
Obligaţiuni de bază:
- participă la elaborarea procedurilor privind activitatea Resurselor Umane în companie si asigură respectarea lor;
- de comun acord cu conducătorii de subdiviziuni elaborează cerinţele faţă de personal, criteriile de evaluare şi obligaţiunile de serviciu pentru funcţiile noi;
- organizează procesele de recrutare, selectare, angajare, transfer şi eliberare a personalului;
- organizează emiterea ordinelor, dispoziţiilor, indicaţiilor conducerii, înregistrarea lor şi aducerea la cunoştinţa salariaţilor;
- perfectează si mentine ordinea dosarelor personale (inclusiv evidenta poliţelor de asigurare medicală, contractelor de muncă, fiselor de post, carnetelor de muncă etc.);
- asigură disciplina muncii în cadrul companiei;
- consultă şi acordă suport conducătorilor de subdiviziuni în ceea ce priveşte managementul personalului si aplicarea corectă a legislaţiei muncii;
Cerinţe:
- studii superioare;
- experienţă profesională în domeniu minim 2 ani;
- cunoasterea limbilor română, engleză şi rusă;
- cunoştinţe aprofundate Word, Excel, 1C;
- cunoasterea legislatiei muncii a RM;
- abilităţi de organizare si planificare, comunicare verbală şi scrisă;
- capacitate de a lucra sub presiune, responsabilitate, agilitate si initiativă;
Oferim:
- posibilitate de a lucra într-o companie performantă;
- crestere profesională;
- lucrul într-o echipă de specialisti calificati;
- salariu motivant şi stabil;
Persoanele interesate sunt rugate să transmită CV la adresa electronică: hr@codru.md
tel.:208-108
Va rugam să indicati pentru care post apelati.
- participă la elaborarea procedurilor privind activitatea Resurselor Umane în companie si asigură respectarea lor;
- de comun acord cu conducătorii de subdiviziuni elaborează cerinţele faţă de personal, criteriile de evaluare şi obligaţiunile de serviciu pentru funcţiile noi;
- organizează procesele de recrutare, selectare, angajare, transfer şi eliberare a personalului;
- organizează emiterea ordinelor, dispoziţiilor, indicaţiilor conducerii, înregistrarea lor şi aducerea la cunoştinţa salariaţilor;
- perfectează si mentine ordinea dosarelor personale (inclusiv evidenta poliţelor de asigurare medicală, contractelor de muncă, fiselor de post, carnetelor de muncă etc.);
- asigură disciplina muncii în cadrul companiei;
- consultă şi acordă suport conducătorilor de subdiviziuni în ceea ce priveşte managementul personalului si aplicarea corectă a legislaţiei muncii;
Cerinţe:
- studii superioare;
- experienţă profesională în domeniu minim 2 ani;
- cunoasterea limbilor română, engleză şi rusă;
- cunoştinţe aprofundate Word, Excel, 1C;
- cunoasterea legislatiei muncii a RM;
- abilităţi de organizare si planificare, comunicare verbală şi scrisă;
- capacitate de a lucra sub presiune, responsabilitate, agilitate si initiativă;
Oferim:
- posibilitate de a lucra într-o companie performantă;
- crestere profesională;
- lucrul într-o echipă de specialisti calificati;
- salariu motivant şi stabil;
Persoanele interesate sunt rugate să transmită CV la adresa electronică: hr@codru.md
tel.:208-108
Va rugam să indicati pentru care post apelati.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
9 апреля 2012
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено