Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Specialist probleme sociale
LUMOS Moldova AO
30 мая 2012
Кишинев
Obligaţii şi responsabilităţi:
1. Specialistul realizează activități de prevenire a instituționalizării copilului, în comun cu asistenţii sociali comunitari:
Evaluează situația iniţială şi complexă a copilului;
Elaborează rapoarte de evaluare;
Elaborează planuri individualizate de asistență, în comun cu membrii echipei multidisciplinare;
Încheie contracte de parteneriat cu reprezentantul legal al copilului;
Monitorizează situaţia copilului;
Elaborează rapoarte de monitorizare.
2. Specialistul realizează activități de re/integrare în familie a copiilor plasați în Gimnaziul - internat nr. 2:
Evaluează situaţia copilului instituţionalizat şi a familiei acestuia;
Pregăteşte copilul şi familia în procesul de re/integrare, în comun cu psihologul;
Facilitează accesul copilului la serviciile de asistenţă socială, juridică, educaţie şi asistenţă medicală etc.;
Oferă suport în administrarea sprijinului familial și a bugetului familiei;
Colaborează cu asistenţii sociali comunitari și asistenții sociali din instituţiile rezidenţiale în vederea re/integrării copilului în familie;
Monitorizează, de comun cu asistenții sociali comunitari, situaţia post reintegrare a copilului;
Elaborează rapoarte de monitorizare;
Organizează revizuirea planului individualizat de asistență a copilului.
3. Raportare și coordonare
Colaborează cu specialiştii din cadrul direcţiilor raionale/municipale cu competențe în domeniul educației și protecției copilului, instituțiilor subordonate acestora și cu personalul instituției rezidențiale;
Oferă asistenţă tehnică specialiştilor din cadrul autorităţilor publice locale în procesul de implementare a proiectului;
planifică activitățile săptămînale, lunare, trimestriale, în conformitate cu obiectivele Programului;
Întocmeşte rapoarte lunare, anuale cu privire la dinamica şi rezultatele activității;
Îndeplineşte şi alte sarcini în corespundere cu obiectivele Programului AO ”Lumos Foundation”.
Experienţă şi calificare:
Studii superioare în asistență socială, pedagogie, alte domenii relevante.
Experienţă de lucru cu copiii și familiile vulnerabile minimum 3 ani;
Cunoaşterea sistemului naţional de protecţie socială, a legislaţiei cu privire la drepturile copilului, protecţia şi asistenţa socială a copilului și familiei;
Abilităţi de comunicare; de negociere; de analiză; de scriere a rapoartelor, de lucru în echipă, etc.;
Abilităţi de utilizare a calculatorului;
Cunoaşterea limbilor română şi rusă obligatorie.
Instrucțiuni de aplicare:
Persoanele interesate pot depune CV, scrisoarea de intenție și 2 recomandări pe adresa: Chișinău, str. Bănulescu Bodoni 14/1, etaj 1, sau prin email la adresa office.moldova@lumos.org.uk cu indicarea in linia subiectului funcția pentru care aplică.
Data limită pentru aplicare este 11 iunie 2012.
Doar candidații selectați vor fi invitați la interviu.
1. Specialistul realizează activități de prevenire a instituționalizării copilului, în comun cu asistenţii sociali comunitari:
Evaluează situația iniţială şi complexă a copilului;
Elaborează rapoarte de evaluare;
Elaborează planuri individualizate de asistență, în comun cu membrii echipei multidisciplinare;
Încheie contracte de parteneriat cu reprezentantul legal al copilului;
Monitorizează situaţia copilului;
Elaborează rapoarte de monitorizare.
2. Specialistul realizează activități de re/integrare în familie a copiilor plasați în Gimnaziul - internat nr. 2:
Evaluează situaţia copilului instituţionalizat şi a familiei acestuia;
Pregăteşte copilul şi familia în procesul de re/integrare, în comun cu psihologul;
Facilitează accesul copilului la serviciile de asistenţă socială, juridică, educaţie şi asistenţă medicală etc.;
Oferă suport în administrarea sprijinului familial și a bugetului familiei;
Colaborează cu asistenţii sociali comunitari și asistenții sociali din instituţiile rezidenţiale în vederea re/integrării copilului în familie;
Monitorizează, de comun cu asistenții sociali comunitari, situaţia post reintegrare a copilului;
Elaborează rapoarte de monitorizare;
Organizează revizuirea planului individualizat de asistență a copilului.
3. Raportare și coordonare
Colaborează cu specialiştii din cadrul direcţiilor raionale/municipale cu competențe în domeniul educației și protecției copilului, instituțiilor subordonate acestora și cu personalul instituției rezidențiale;
Oferă asistenţă tehnică specialiştilor din cadrul autorităţilor publice locale în procesul de implementare a proiectului;
planifică activitățile săptămînale, lunare, trimestriale, în conformitate cu obiectivele Programului;
Întocmeşte rapoarte lunare, anuale cu privire la dinamica şi rezultatele activității;
Îndeplineşte şi alte sarcini în corespundere cu obiectivele Programului AO ”Lumos Foundation”.
Experienţă şi calificare:
Studii superioare în asistență socială, pedagogie, alte domenii relevante.
Experienţă de lucru cu copiii și familiile vulnerabile minimum 3 ani;
Cunoaşterea sistemului naţional de protecţie socială, a legislaţiei cu privire la drepturile copilului, protecţia şi asistenţa socială a copilului și familiei;
Abilităţi de comunicare; de negociere; de analiză; de scriere a rapoartelor, de lucru în echipă, etc.;
Abilităţi de utilizare a calculatorului;
Cunoaşterea limbilor română şi rusă obligatorie.
Instrucțiuni de aplicare:
Persoanele interesate pot depune CV, scrisoarea de intenție și 2 recomandări pe adresa: Chișinău, str. Bănulescu Bodoni 14/1, etaj 1, sau prin email la adresa office.moldova@lumos.org.uk cu indicarea in linia subiectului funcția pentru care aplică.
Data limită pentru aplicare este 11 iunie 2012.
Doar candidații selectați vor fi invitați la interviu.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
30 мая 2012
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено