Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Specialist principal, bibliotecă din cadrul centrului de informații juridice
28 ноября 2024
Кишинев
Можно без опыта
Полный день
Среднее специальное
На территории работодателя
Institutul Național al Justiției (mun. Chișinău, str. Serghei Lazo, 1) prelungește concursul pentru ocuparea funcției vacante: specialist principal, Bibliotecă din cadrul Centrului de informații juridice (1 funcție perioadă nedeterminată).
Concursul pentru selectarea candidaților la funcția de specialist principal, Bibliotecă, include:
competiția dosarelor;
proba interviului.
Sarcinile de bază ale funcției vacante:
- asigură gestionarea bibliotecii INJ și oferă asistență beneficiarilor INJ;
- asigură organizarea evenimentelor de promovare a resurselor informaționale ale CIJ;
- contribuie la stabilirea și menținerea relațiilor de colaborare cu alte -biblioteci, instituții relevante în vederea facilitării accesului la informații juridice;
- participă la elaborarea și aplicarea strategiei de - consolidare/reconceptualizare a bibliotecii INJ;
- contribuie la elaborarea materialelor informative ale CIJ;
- gestionează resursele informaționale online ale CIJ;
- evaluează necesitățile și înaintează propunerile de achiziționare a bunurilor necesare informării beneficiarilor INJ.
Condițiile de participare la concurs:
- studii medii de specialitate, superioare incomplete sau complete de licență/echivalente în unul dintre domeniile: biblioteconomie, management, drept, comunicare, tehnologii informaționale sau alte domenii conexe asigurării accesului la informații;
- folosirea tehnologiilor informaționale la nivel de utilizator mediu sau avansat;
- cunoașterea cadrului normativ privind gestionarea bibliotecii, minim:
Legea cu privire la biblioteci, nr.160 din 20.07.2017;
Hotărârea Guvernului pentru aprobarea Regulamentului privind serviciile prestate de bibliotecile publice, nr. 24 din 22.01.2020;
Regulamentul privind gestionarea colecțiilor de bibliotecă, Ordinul Ministerului Culturii nr. 196 din 03.10.2022;
cunoașterea limbii române;
constituie avantaje - experiența de muncă în domeniile relevante funcției, cunoașterea limbii engleze, cunoștințe în domeniul dreptului, abilități de design grafic sau de prelucrare video/imagini.
Actele ce urmează a fi prezentate:
- cerere de participare la concurs, conform Anexei nr. 1;
- curriculumul vitae (CV);
- scrisoare de motivare;
- copia actului de identitate;
- copiile actului/actelor de studii și ale certificatelor de participare la - cursurile de perfecționare profesională și/sau de specializare, cunoaștere a limbii engleze (după caz), alte acte confirmative privind calificările/experiența deținută;
- facultativ - scrisori de mulțumire, diplome de apreciere, scrisori de referință/ recomandare etc.;
- acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal (în formă liberă).
Pentru a aplica la funcția vacantă,
expediați setul de acte semnat electronic la adresa de e-mail: resurseumane@inj.gov.md;
prezentați setul de acte pe suport de hârtie la Secția resurse umane (biroul 101) de la Institutul Național al Justiției (mun. Chișinău, str. Serghei Lazo, 1).
Termenul-limită de depunere a dosarului: 10 decembrie 2024, ora 17:00.
Informații suplimentare la tel. 022 233119.
După examinarea dosarelor și a condițiilor de participare la concurs, informațiile privind data, ora și locul desfășurării probei interviu vor fi plasate pe pagina web a INJ (www.inj.md) și vor fi aduse la cunoștința fiecărui candidat admis la această etapă.
Salariul de funcție:
Conform Legii 270/2018 privind sistemul unitar de salarizare.
Concursul pentru selectarea candidaților la funcția de specialist principal, Bibliotecă, include:
competiția dosarelor;
proba interviului.
Sarcinile de bază ale funcției vacante:
- asigură gestionarea bibliotecii INJ și oferă asistență beneficiarilor INJ;
- asigură organizarea evenimentelor de promovare a resurselor informaționale ale CIJ;
- contribuie la stabilirea și menținerea relațiilor de colaborare cu alte -biblioteci, instituții relevante în vederea facilitării accesului la informații juridice;
- participă la elaborarea și aplicarea strategiei de - consolidare/reconceptualizare a bibliotecii INJ;
- contribuie la elaborarea materialelor informative ale CIJ;
- gestionează resursele informaționale online ale CIJ;
- evaluează necesitățile și înaintează propunerile de achiziționare a bunurilor necesare informării beneficiarilor INJ.
Condițiile de participare la concurs:
- studii medii de specialitate, superioare incomplete sau complete de licență/echivalente în unul dintre domeniile: biblioteconomie, management, drept, comunicare, tehnologii informaționale sau alte domenii conexe asigurării accesului la informații;
- folosirea tehnologiilor informaționale la nivel de utilizator mediu sau avansat;
- cunoașterea cadrului normativ privind gestionarea bibliotecii, minim:
Legea cu privire la biblioteci, nr.160 din 20.07.2017;
Hotărârea Guvernului pentru aprobarea Regulamentului privind serviciile prestate de bibliotecile publice, nr. 24 din 22.01.2020;
Regulamentul privind gestionarea colecțiilor de bibliotecă, Ordinul Ministerului Culturii nr. 196 din 03.10.2022;
cunoașterea limbii române;
constituie avantaje - experiența de muncă în domeniile relevante funcției, cunoașterea limbii engleze, cunoștințe în domeniul dreptului, abilități de design grafic sau de prelucrare video/imagini.
Actele ce urmează a fi prezentate:
- cerere de participare la concurs, conform Anexei nr. 1;
- curriculumul vitae (CV);
- scrisoare de motivare;
- copia actului de identitate;
- copiile actului/actelor de studii și ale certificatelor de participare la - cursurile de perfecționare profesională și/sau de specializare, cunoaștere a limbii engleze (după caz), alte acte confirmative privind calificările/experiența deținută;
- facultativ - scrisori de mulțumire, diplome de apreciere, scrisori de referință/ recomandare etc.;
- acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal (în formă liberă).
Pentru a aplica la funcția vacantă,
expediați setul de acte semnat electronic la adresa de e-mail: resurseumane@inj.gov.md;
prezentați setul de acte pe suport de hârtie la Secția resurse umane (biroul 101) de la Institutul Național al Justiției (mun. Chișinău, str. Serghei Lazo, 1).
Termenul-limită de depunere a dosarului: 10 decembrie 2024, ora 17:00.
Informații suplimentare la tel. 022 233119.
După examinarea dosarelor și a condițiilor de participare la concurs, informațiile privind data, ora și locul desfășurării probei interviu vor fi plasate pe pagina web a INJ (www.inj.md) și vor fi aduse la cunoștința fiecărui candidat admis la această etapă.
Salariul de funcție:
Conform Legii 270/2018 privind sistemul unitar de salarizare.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
28 ноября 2024
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено