Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Specialist în vânzări și promovare produse
Publicația Periodică Monitorul fiscal FISC.MD
27 марта 2018
Кишинев
Elaborarea, implementarea și dezvoltarea strategiilor și politicilor de marketing;
• Menținerea și dezvoltarea relațiilor media, campaniilor de publicitate și promoții;
• Monitorizarea permanentă a pieței și a concurenței, identificarea unor noi oportunități de vânzare și a clienților noi;
• Analiza eficienței activităților de marketing;
• Asigurarea și creșterea vizibilității Publicației în piața de profil;
• Crearea, menținerea și sporirea loialității față de brand și creșterea notorietății acestuia;
• Participarea la realizarea materialelor și campaniilor de promovare și comunicare;
• Urmărirea evoluției vânzărilor, identificarea și prezentarea propunerilor de corecție/optimizare;
• Realizarea analizelor și rapoartelor periodice de activitate/vânzări.
• Dezvoltarea politicii de fidelizare a clienților;
• Planificarea și organizarea de evenimente în cadrul Publicației;
• Crearea și actualizarea unei baze de date cu clienții și potențialii clienți;
• Negocierea condițiilor încheierii contractelor ce aduc venit Publicației;
• Analiza ofertelor publicitare și identificarea celor mai avantajoase forme de promovare (atât din perspectiva impactului asupra pieții, cât și din perspectiva tarifelor);
• Elaborarea materialelor publicitare (broșuri, anunțuri, pliante, oferte, etc.);
• Menținerea și dezvoltarea relațiilor media, campaniilor de publicitate și promoții;
• Monitorizarea permanentă a pieței și a concurenței, identificarea unor noi oportunități de vânzare și a clienților noi;
• Analiza eficienței activităților de marketing;
• Asigurarea și creșterea vizibilității Publicației în piața de profil;
• Crearea, menținerea și sporirea loialității față de brand și creșterea notorietății acestuia;
• Participarea la realizarea materialelor și campaniilor de promovare și comunicare;
• Urmărirea evoluției vânzărilor, identificarea și prezentarea propunerilor de corecție/optimizare;
• Realizarea analizelor și rapoartelor periodice de activitate/vânzări.
• Dezvoltarea politicii de fidelizare a clienților;
• Planificarea și organizarea de evenimente în cadrul Publicației;
• Crearea și actualizarea unei baze de date cu clienții și potențialii clienți;
• Negocierea condițiilor încheierii contractelor ce aduc venit Publicației;
• Analiza ofertelor publicitare și identificarea celor mai avantajoase forme de promovare (atât din perspectiva impactului asupra pieții, cât și din perspectiva tarifelor);
• Elaborarea materialelor publicitare (broșuri, anunțuri, pliante, oferte, etc.);
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
27 марта 2018
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.