Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Specialist în dezvoltarea produselor financiare
UCIP-IFAD
2 ноября 2015
Кишинев
Specialistul în creditare are următoarele obligaţiuni şi responsabilităţi:
Oferă consultaţii individuale şi telefonice cu privire la procedurile, termenii şi condiţiile relevante procesului de creditare;
Analizează cererile de creditare şi documentele recepționate de la Instituţiile Financiare Participante (IFP) pentru finanţare;
Menţine efectiv registrul Ofertelor/Cererilor de Creditare;
Asigură respectarea condiţiilor şi procedurilor de finanţare a investiţiilor economice;
Colaborează cu Instituţiile Financiare participante și asigură corectitudinea completării documentelor prezentate pentru fionanțare (prin fax, e-mail, on-line și/ sau prin comunicare verbală);
Se deplasează pe teren, la locul desfăşurării activităţii, pentru verificarea documentelor justificative privind afacerea ce urmează a fi creditată;
Comunică individual şi/sau prin telefon cu potențialii Beneficiari pe marginea afacerii și a cererii de finanțare;
Întocmește documentele necesare pentru eliberarea creditelor și asigură semnarea lor;
Transmite spre transfer si menține evidența debursării creditelor către IFP;
Menţine baza de date, Introduce informaţia, generează rapoarte;
Monitorizează în teren destinaţia creditului eliberat, precum şi colectează alte date necesare pentru raportare;
Va participa la elaborarea rapoartelor privind implementarea programelor (bianuale, anuale, precum şi altor rapoarte la necesitate);
Va participa la procesul de organizare a sesiunilor de instruire a beneficiarilor/ partenerilor și va mentine evidența in baza de date;
Exercita alte atribuţii conform cerinţelor funcţiei ocupate.
Cerinţe față de candidat:
- Studii superioare in domeniul finațelor, bănci, business și administrare, economie, marketing sau alt domeniu relevant,
- Experientă de munca de cel puțin 5 (cinci) ani în domeniul finanțării sau alt domeniu relevant;
- Cunoașterea calculatorului – Word, Excel, Outlook, PowerPoint;
- Cunoașterea limbii engleze la nivel de comunicare;
Aptitudini
- Persoană energica, organizată, disciplinată, punctuală, cu experienţă într-o poziţie similară, inteligentă, adaptată la sarcini de serviciu schimbătoare, cu echilibru emoţional, capacitate foarte buna de comunicare, capacitate de asimilare rapidă a noilor cunoștințe.
- Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de munca, capacitate de autocontrol in situații de stres, capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelaşi timp, capacitate de a respecta termene limită, responsabilitate, ordine, corectitudine şi seriozitate, capacitatea de a desfășura activitate eficientă în echipă.
Oferă consultaţii individuale şi telefonice cu privire la procedurile, termenii şi condiţiile relevante procesului de creditare;
Analizează cererile de creditare şi documentele recepționate de la Instituţiile Financiare Participante (IFP) pentru finanţare;
Menţine efectiv registrul Ofertelor/Cererilor de Creditare;
Asigură respectarea condiţiilor şi procedurilor de finanţare a investiţiilor economice;
Colaborează cu Instituţiile Financiare participante și asigură corectitudinea completării documentelor prezentate pentru fionanțare (prin fax, e-mail, on-line și/ sau prin comunicare verbală);
Se deplasează pe teren, la locul desfăşurării activităţii, pentru verificarea documentelor justificative privind afacerea ce urmează a fi creditată;
Comunică individual şi/sau prin telefon cu potențialii Beneficiari pe marginea afacerii și a cererii de finanțare;
Întocmește documentele necesare pentru eliberarea creditelor și asigură semnarea lor;
Transmite spre transfer si menține evidența debursării creditelor către IFP;
Menţine baza de date, Introduce informaţia, generează rapoarte;
Monitorizează în teren destinaţia creditului eliberat, precum şi colectează alte date necesare pentru raportare;
Va participa la elaborarea rapoartelor privind implementarea programelor (bianuale, anuale, precum şi altor rapoarte la necesitate);
Va participa la procesul de organizare a sesiunilor de instruire a beneficiarilor/ partenerilor și va mentine evidența in baza de date;
Exercita alte atribuţii conform cerinţelor funcţiei ocupate.
Cerinţe față de candidat:
- Studii superioare in domeniul finațelor, bănci, business și administrare, economie, marketing sau alt domeniu relevant,
- Experientă de munca de cel puțin 5 (cinci) ani în domeniul finanțării sau alt domeniu relevant;
- Cunoașterea calculatorului – Word, Excel, Outlook, PowerPoint;
- Cunoașterea limbii engleze la nivel de comunicare;
Aptitudini
- Persoană energica, organizată, disciplinată, punctuală, cu experienţă într-o poziţie similară, inteligentă, adaptată la sarcini de serviciu schimbătoare, cu echilibru emoţional, capacitate foarte buna de comunicare, capacitate de asimilare rapidă a noilor cunoștințe.
- Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de munca, capacitate de autocontrol in situații de stres, capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelaşi timp, capacitate de a respecta termene limită, responsabilitate, ordine, corectitudine şi seriozitate, capacitatea de a desfășura activitate eficientă în echipă.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
2 ноября 2015
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено