Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Specialist fundraising si raportare
Microinvest
1 июня 2012
Кишинев
MICROINVEST – CEL MAI BUN ANGAJATOR AL ANULUI 2011
Se anunţă concurs pentru suplinirea posturilor vacante de:
- Manager Subdiviziune Bălţi
- Specialist Fundraising şi Raportare
- Specialist Resurse Umane
- Agenţi în Creditare
- Specialist IT .
CV-ul cu fotografie trebuie expediat la e-mail-ul hrm@microinvest.md sau fax 22 99 02 cu indicarea postului pentru care candidaţi.
Pentru interviu vor fi contactate doar persoanele selectate în baza CV-ului.
Compania oferă un pachet salarial motivant, alte bonusuri, oportunitatea dezvoltării unei cariere într-un mediu de profesionişti şi training-uri de specialitate.
SPECIALIST FUNDRAISING ŞI RAPORTARE
Cerinţe faţă de candidat:
- studii superioare economice
- experienţă într-un post similar sau experienţă în finanţarea businessului este un avantaj
- experienţă în atragerea finanţărilor și gestionarea proiectelor
- experiență în comunicarea și raportarea cu creditorii/investitorii/fondatorii
- cunoaşterea fluentă a limbilor: engleză, română, rusă
- cunoştinţe avansate în MS Office (Word, Excel), 1-C şi alte aplicaţii IT.
Principalele sarcini de muncă:
- raportarea lunară către creditorii/investitorii/fondatorii străini şi locali
- elaborarea, redactarea şi implementarea proiectelor pentru atragerea finanţărilor
- traducerea documentelor.
Se anunţă concurs pentru suplinirea posturilor vacante de:
- Manager Subdiviziune Bălţi
- Specialist Fundraising şi Raportare
- Specialist Resurse Umane
- Agenţi în Creditare
- Specialist IT .
CV-ul cu fotografie trebuie expediat la e-mail-ul hrm@microinvest.md sau fax 22 99 02 cu indicarea postului pentru care candidaţi.
Pentru interviu vor fi contactate doar persoanele selectate în baza CV-ului.
Compania oferă un pachet salarial motivant, alte bonusuri, oportunitatea dezvoltării unei cariere într-un mediu de profesionişti şi training-uri de specialitate.
SPECIALIST FUNDRAISING ŞI RAPORTARE
Cerinţe faţă de candidat:
- studii superioare economice
- experienţă într-un post similar sau experienţă în finanţarea businessului este un avantaj
- experienţă în atragerea finanţărilor și gestionarea proiectelor
- experiență în comunicarea și raportarea cu creditorii/investitorii/fondatorii
- cunoaşterea fluentă a limbilor: engleză, română, rusă
- cunoştinţe avansate în MS Office (Word, Excel), 1-C şi alte aplicaţii IT.
Principalele sarcini de muncă:
- raportarea lunară către creditorii/investitorii/fondatorii străini şi locali
- elaborarea, redactarea şi implementarea proiectelor pentru atragerea finanţărilor
- traducerea documentelor.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
1 июня 2012
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено