Specialist Departament Planificare și Control
Eximbank
21 октября 2025
Кишинев
От 1 года
Полный день
Высшее
На территории работодателя
Responsabilități:
Realizează solicitările de colectare a datelor de la Banca Mamă și subdiviziuni pentru elaborarea raportărilor și analizelor necesare.
Administrează baza de date operațională și sistemele de raportare și business intelligence, asigurând monitorizarea constantă a calității datelor procesate.
Genereazăă date financiare și comerciale pentru segmente de produse, canale și zone geografice, conform cerințelor structurilor Băncii și Băncii Mamă.
Oferă asistență structurilor de business în analiza și monitorizarea tendințelor relevante, sprijinind identificarea acțiunilor corective necesare pentru atingerea obiectivelor de afaceri.
Elaborează și furnizează rapoarte și analize lunare, trimestriale și anuale privind performanțele Băncii.
Supervizează procesele de bugetare și control al costurilor, asigurându-se că inițiativele de investiții sunt evaluate corect în raport cu costurile și beneficiile, conform planului de investiții al Băncii.
Participă activ la realizarea raportului anual al Băncii.
Cerințe față de candidat:
Studii: Superioare, profil economic.
Experiență: Minimum 1 an în domeniul financiar-bancar.
Competențe și cunoștințe:
Cunoștințe în domeniul economic și financiar-bancar, inclusiv cadrul legal și normativ aferent;
Familiaritate cu procesul de planificare bugetară și monitorizare a performanței financiare;
Capacitatea de a analiza și interpreta date financiare și comerciale.
Experiență în utilizarea instrumentelor de analiză a datelor, cum ar fi Excel avansat, SQL sau alte aplicații de business intelligence.
Cunoașterea fluentă a limbilor române și engleze (min B1)
Beneficiile oferite de către bancă:
Bonusuri de performanță în funcție de rezultatele obținute;
Tichete de masa;
Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
Program de muncă hibrid - combinat între birou și lucru la distanță;
Orar flexibil de muncă;
Instruiri și team building-uri pentru dezvoltare personală și profesională;
Diversitate în activități și posibilitatea de a obține experiențe internaționale;
Program internațional de sănătate fizică şi bunăstare mentală;
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoțit de o scrisoare de intenție la e-mail: recrutare@eximbank.com.
Vor fi contactați doar candidații selectați.
Nota: Prin expedierea CV-ului, vă exprimaţi acordul pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare
Realizează solicitările de colectare a datelor de la Banca Mamă și subdiviziuni pentru elaborarea raportărilor și analizelor necesare.
Administrează baza de date operațională și sistemele de raportare și business intelligence, asigurând monitorizarea constantă a calității datelor procesate.
Genereazăă date financiare și comerciale pentru segmente de produse, canale și zone geografice, conform cerințelor structurilor Băncii și Băncii Mamă.
Oferă asistență structurilor de business în analiza și monitorizarea tendințelor relevante, sprijinind identificarea acțiunilor corective necesare pentru atingerea obiectivelor de afaceri.
Elaborează și furnizează rapoarte și analize lunare, trimestriale și anuale privind performanțele Băncii.
Supervizează procesele de bugetare și control al costurilor, asigurându-se că inițiativele de investiții sunt evaluate corect în raport cu costurile și beneficiile, conform planului de investiții al Băncii.
Participă activ la realizarea raportului anual al Băncii.
Cerințe față de candidat:
Studii: Superioare, profil economic.
Experiență: Minimum 1 an în domeniul financiar-bancar.
Competențe și cunoștințe:
Cunoștințe în domeniul economic și financiar-bancar, inclusiv cadrul legal și normativ aferent;
Familiaritate cu procesul de planificare bugetară și monitorizare a performanței financiare;
Capacitatea de a analiza și interpreta date financiare și comerciale.
Experiență în utilizarea instrumentelor de analiză a datelor, cum ar fi Excel avansat, SQL sau alte aplicații de business intelligence.
Cunoașterea fluentă a limbilor române și engleze (min B1)
Beneficiile oferite de către bancă:
Bonusuri de performanță în funcție de rezultatele obținute;
Tichete de masa;
Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
Program de muncă hibrid - combinat între birou și lucru la distanță;
Orar flexibil de muncă;
Instruiri și team building-uri pentru dezvoltare personală și profesională;
Diversitate în activități și posibilitatea de a obține experiențe internaționale;
Program internațional de sănătate fizică şi bunăstare mentală;
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoțit de o scrisoare de intenție la e-mail: recrutare@eximbank.com.
Vor fi contactați doar candidații selectați.
Nota: Prin expedierea CV-ului, vă exprimaţi acordul pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
21 октября 2025
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.