Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Specialist coordonator programe
Organizația pentru Dezvoltarea Sectorului Întreprinderilor Mici și Mijlocii (ODIMM)
18 августа 2015
Кишинев
Atributii si responsabilitati:
• Participă la elaborarea noilor proiecte cu finantare interna și externă;
• Implementează activitățile din programele aflate în gestiune, conform termenilor si în limitele bugetelor stabilite;
• Monitorizează implementarea activităților și soluționează dificultățile apărute aflate în limita competențelor sale;
• Reprezintă organizația la diverse evenimente prin realizarea de prezentări și participări la discuții;
• Pregătește răspunsuri oficiale cu informație solicitată de către partenerii organizației;
• Întocmește baze de date ale beneficiarilor proiectelor și realizează analize periodice ale situațiilor;
• Întocmește rapoarte săptămînale, lunare, trimestriale și anuale privind rezultatele proietelor aflate în gestiune către managerul superior;
• Raportează dificultățile aparute în proces, care nu sunt în limita competențelor sale către managerului ierarhic superior;
• Vine cu propuneri de îmbunătățire a proceselor cît și a programelor în derulare în organizație.
Abilități:
• Aptitudini excelente în scrierea și implementarea de proiecte;
• Competențe în analiza și sinteza informațiilor;
• Atitudine pozitivă, flexibilitate;
• Capacitatea de a genera idei noi și găsi soluții inovative;
• Atenție distributivă, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan;
• Spirit de echipa și orientare catre rezultate;
• Oferirea informaţiilor corecte într-o manieră profesionistă;
• Abilități de comunicare în public.
Cerințele:
• Studii superioare în domeniul managementului proiectelor sau economic;
• Experiență de lucru în poziție similară de cel putin 2 ani;
• Cunoștințe și experiență în aplicarea diferitor instrumente de analiză și sinteză a informațiilor;
• Utilizarea limbilor română, rusă şi engleză, scris şi vorbit, la un nivel înalt;
• Folosirea computerului și diferitor programe la nivel profesionist (Word, Excel, Power Point)
• Integritate, perseverență, atitudine principială și corectă în relațiile cu oamenii;
• Rezistenţă la stres şi respectarea termenelor limită.
Ce oferim:
• Posibilitatea de a activa într-o organizație de prestigiu și imagine pozitivă din Republica Moldova
• Posibilitatea de dezvoltare profesională
• Posibilitatea de a implementa cunoștințele și experiența, creativitatea și inovațiile
• Remunerare atractivă.
Candidaţii interesaţi sunt invitaţi să depună CV-urile la adresa de e-mail: office@odimm.md.
Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la interviu.
• Participă la elaborarea noilor proiecte cu finantare interna și externă;
• Implementează activitățile din programele aflate în gestiune, conform termenilor si în limitele bugetelor stabilite;
• Monitorizează implementarea activităților și soluționează dificultățile apărute aflate în limita competențelor sale;
• Reprezintă organizația la diverse evenimente prin realizarea de prezentări și participări la discuții;
• Pregătește răspunsuri oficiale cu informație solicitată de către partenerii organizației;
• Întocmește baze de date ale beneficiarilor proiectelor și realizează analize periodice ale situațiilor;
• Întocmește rapoarte săptămînale, lunare, trimestriale și anuale privind rezultatele proietelor aflate în gestiune către managerul superior;
• Raportează dificultățile aparute în proces, care nu sunt în limita competențelor sale către managerului ierarhic superior;
• Vine cu propuneri de îmbunătățire a proceselor cît și a programelor în derulare în organizație.
Abilități:
• Aptitudini excelente în scrierea și implementarea de proiecte;
• Competențe în analiza și sinteza informațiilor;
• Atitudine pozitivă, flexibilitate;
• Capacitatea de a genera idei noi și găsi soluții inovative;
• Atenție distributivă, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan;
• Spirit de echipa și orientare catre rezultate;
• Oferirea informaţiilor corecte într-o manieră profesionistă;
• Abilități de comunicare în public.
Cerințele:
• Studii superioare în domeniul managementului proiectelor sau economic;
• Experiență de lucru în poziție similară de cel putin 2 ani;
• Cunoștințe și experiență în aplicarea diferitor instrumente de analiză și sinteză a informațiilor;
• Utilizarea limbilor română, rusă şi engleză, scris şi vorbit, la un nivel înalt;
• Folosirea computerului și diferitor programe la nivel profesionist (Word, Excel, Power Point)
• Integritate, perseverență, atitudine principială și corectă în relațiile cu oamenii;
• Rezistenţă la stres şi respectarea termenelor limită.
Ce oferim:
• Posibilitatea de a activa într-o organizație de prestigiu și imagine pozitivă din Republica Moldova
• Posibilitatea de dezvoltare profesională
• Posibilitatea de a implementa cunoștințele și experiența, creativitatea și inovațiile
• Remunerare atractivă.
Candidaţii interesaţi sunt invitaţi să depună CV-urile la adresa de e-mail: office@odimm.md.
Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la interviu.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
18 августа 2015
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.