Specialist Conformitate și Reglementare
EuroCreditBank
24 октября 2025
Кишинев
От 2 лет
Полный день
Высшее
На территории работодателя
Cerinţe:
Studii superioare în domeniul economic / financiar sau juridic.
Experiență profesională de cel puțin 2 ani în domeniul bancar sau juridic (preferabil în domeniul conformității, control intern sau juridic);
Posedarea cunoștințelor de înțelegere a proceselor bancare, a reglementărilor legale interne/internaționale privind activitatea bancară, standardelor și/sau practicilor interne și internaționale în domeniul conformității.;
Cunoștințe avansate MS Office (Excel, Word, PowerPoint);
Cunoașterea fluentă a limbii române, cunoașterea limbii engleze cel puțin nivel intermediar (B1).
Responsabilități:
Monitorizarea conformității: Verificarea respectării reglementărilor legale și a normelor interne ale băncii, inclusiv cele referitoare la prevenirea spălării banilor cunoașterea clientului (KYC) și protecția datelor personale.
Evaluarea riscului de conformitate: Identificarea și evaluarea riscului de conformitate asociate activităților băncii și dezvoltarea de strategii pentru a le minimiza;
Elaborarea și implementarea politicilor: Crearea, actualizarea și implementarea politicilor și procedurilor de conformitate, asigurându-se că acestea sunt în concordanță cu legislația în vigoare;
Verificarea conformității noilor produse: Asigurarea respectării reglementărilor în vigoare și cu amendamentele acestora, așa cum sunt stipulate în actele normative adoptate, ale căror dispoziții vor intra în aplicare ulterior;
Monitorizarea și testarea conformității: Realizarea de teste relevante pentru a verifica conformitatea proceselor interne ale băncii și comunicarea rezultatelor conform liniilor de raportare stabilite.
Urmărirea actelor legislative: Monitorizarea modificărilor legislative și normative care afectează activitatea bancară, cu scopul de a propune ajustări ale cadrului normativ intern al băncii.
Asistență metodică: Oferirea de suport și îndrumare subdiviziunilor băncii în elaborarea documentației normative interne, asigurându-se astfel conformitatea acestora cu reglementările în vigoare.
Abilități:
Capacitatea de a exprima idei clar și concis, atât în scris, cât și verbal;
Colaborare interdepertamentală și lucru în echipă;
Flexibilitate de a se adapta la schimbări;
Capacitatea de a analiza situații complexe și de a găsi soluții eficiente;
Capacitatea de a evalua informațiile și argumentele în mod obiectiv, pentru a lua decizii bine fundamentate.
Beneficii:
Pachet salarial competitiv și prime de performanță;
Programe de instruire și dezvoltare profesională continue;
Mediu de lucru profesionist și echipă prietenoasă;
Oportunități de creștere profesională în cadrul băncii.
Expediază CV-ul la adresa hr@ecb.md, indicând funcția pentru care candidezi.
Studii superioare în domeniul economic / financiar sau juridic.
Experiență profesională de cel puțin 2 ani în domeniul bancar sau juridic (preferabil în domeniul conformității, control intern sau juridic);
Posedarea cunoștințelor de înțelegere a proceselor bancare, a reglementărilor legale interne/internaționale privind activitatea bancară, standardelor și/sau practicilor interne și internaționale în domeniul conformității.;
Cunoștințe avansate MS Office (Excel, Word, PowerPoint);
Cunoașterea fluentă a limbii române, cunoașterea limbii engleze cel puțin nivel intermediar (B1).
Responsabilități:
Monitorizarea conformității: Verificarea respectării reglementărilor legale și a normelor interne ale băncii, inclusiv cele referitoare la prevenirea spălării banilor cunoașterea clientului (KYC) și protecția datelor personale.
Evaluarea riscului de conformitate: Identificarea și evaluarea riscului de conformitate asociate activităților băncii și dezvoltarea de strategii pentru a le minimiza;
Elaborarea și implementarea politicilor: Crearea, actualizarea și implementarea politicilor și procedurilor de conformitate, asigurându-se că acestea sunt în concordanță cu legislația în vigoare;
Verificarea conformității noilor produse: Asigurarea respectării reglementărilor în vigoare și cu amendamentele acestora, așa cum sunt stipulate în actele normative adoptate, ale căror dispoziții vor intra în aplicare ulterior;
Monitorizarea și testarea conformității: Realizarea de teste relevante pentru a verifica conformitatea proceselor interne ale băncii și comunicarea rezultatelor conform liniilor de raportare stabilite.
Urmărirea actelor legislative: Monitorizarea modificărilor legislative și normative care afectează activitatea bancară, cu scopul de a propune ajustări ale cadrului normativ intern al băncii.
Asistență metodică: Oferirea de suport și îndrumare subdiviziunilor băncii în elaborarea documentației normative interne, asigurându-se astfel conformitatea acestora cu reglementările în vigoare.
Abilități:
Capacitatea de a exprima idei clar și concis, atât în scris, cât și verbal;
Colaborare interdepertamentală și lucru în echipă;
Flexibilitate de a se adapta la schimbări;
Capacitatea de a analiza situații complexe și de a găsi soluții eficiente;
Capacitatea de a evalua informațiile și argumentele în mod obiectiv, pentru a lua decizii bine fundamentate.
Beneficii:
Pachet salarial competitiv și prime de performanță;
Programe de instruire și dezvoltare profesională continue;
Mediu de lucru profesionist și echipă prietenoasă;
Oportunități de creștere profesională în cadrul băncii.
Expediază CV-ul la adresa hr@ecb.md, indicând funcția pentru care candidezi.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
24 октября 2025
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.