Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Specialist call centru
ÎS Centrul de Telecomunicații Speciale
6 апреля 2017
Кишинев
Cerințe :
- Înțelegerea conceptului de sistem informațional, principiului de funcționare a unui sistem informațional;
- Capacități analitice de procese business și corelarea acestora în cadrul unui sistem informațional;
- Cunoașterea fluentă a limbilor română și rusă;
- Cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj;
- Abilități de înțelegere rapidă și corectă a problemei apărute, capacitate de reacționare rapidă în vederea soluționării acesteia;
- Experiența în domeniu minim 0.5 ani;
- Amabilitate, punctualitate, abilități de lucru în echipă.
- Înțelegerea conceptului de sistem informațional, principiului de funcționare a unui sistem informațional;
- Capacități analitice de procese business și corelarea acestora în cadrul unui sistem informațional;
- Cunoașterea fluentă a limbilor română și rusă;
- Cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj;
- Abilități de înțelegere rapidă și corectă a problemei apărute, capacitate de reacționare rapidă în vederea soluționării acesteia;
- Experiența în domeniu minim 0.5 ani;
- Amabilitate, punctualitate, abilități de lucru în echipă.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
6 апреля 2017
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
CV отправлено!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.