Specialist Administrare Credite
ProCredit Bank
12 июня 2025
Кишинев
Можно без опыта
Полный день
Среднее специальное
На территории работодателя
Responsabilităţile principale:
Efectuarea funcției de control în cadrul ciclului de creditare, și anume verificarea conformării cu regulamentele interne aferente procesului de creditare;
Înregistrarea datelor personale, garanțiilor și datelor cu caracter financiar ale solicitanților în sistemul Bancii.
Prezentarea utilizatorului final a informației generate ca urmare a verificării solicitantului în bazele de date.
Perfectarea Actelor necesare pentru acordarea produselor creditare/modificarea conditiilor produselor creditare curente
Monitorizarea transmiterii catre Arhiva Bancii, în termeni prestabiliți, a pachetelor de acte originale;
Efectuarea/inregistrarea tranzacțiilor procesate de Back-office pentru operațiunile documentare.
Cerinţe de calificare:
Experienţă în domeniu nu este obligatorie;
Abilități de comunicare;
Abilități organizatorice;
Spirit de echipă;
Cunoaşterea limbilor română, rusă. Engleza va fi un avantaj.
Beneficii:
Seminare și Traininguri
Cursuri de Limba Engleză
Experiență Internațională
Academiile ProCredit
Angajare Oficială din Prima Zi
Salariu Fix Competitiv
Zi de Naștere Liberă și Plătită
Pachet Social Complet
Birou Modern și Confortabil
Lucru de la distanță – 1 zi în săptamână
Mediu de Lucru Prietenos
Daca sunteti cointeresati de aceasta pozitie vacanta, rugam sa aplicati CV-ul dvs si scrisoarea de motivatie pe urmatoarea adresa de e-mail: mda.resurse.umane@procredit-group.com
Rugam sa mentionati pozitia vacanta pentru care ati aplicat CV-ul.
Prelucrarea datelor de către Bancă se realizează în conformitate cu prevederile Legislației nr.133 din 08.07.2011, privind Protecția datelor cu caracter personal.
Efectuarea funcției de control în cadrul ciclului de creditare, și anume verificarea conformării cu regulamentele interne aferente procesului de creditare;
Înregistrarea datelor personale, garanțiilor și datelor cu caracter financiar ale solicitanților în sistemul Bancii.
Prezentarea utilizatorului final a informației generate ca urmare a verificării solicitantului în bazele de date.
Perfectarea Actelor necesare pentru acordarea produselor creditare/modificarea conditiilor produselor creditare curente
Monitorizarea transmiterii catre Arhiva Bancii, în termeni prestabiliți, a pachetelor de acte originale;
Efectuarea/inregistrarea tranzacțiilor procesate de Back-office pentru operațiunile documentare.
Cerinţe de calificare:
Experienţă în domeniu nu este obligatorie;
Abilități de comunicare;
Abilități organizatorice;
Spirit de echipă;
Cunoaşterea limbilor română, rusă. Engleza va fi un avantaj.
Beneficii:
Seminare și Traininguri
Cursuri de Limba Engleză
Experiență Internațională
Academiile ProCredit
Angajare Oficială din Prima Zi
Salariu Fix Competitiv
Zi de Naștere Liberă și Plătită
Pachet Social Complet
Birou Modern și Confortabil
Lucru de la distanță – 1 zi în săptamână
Mediu de Lucru Prietenos
Daca sunteti cointeresati de aceasta pozitie vacanta, rugam sa aplicati CV-ul dvs si scrisoarea de motivatie pe urmatoarea adresa de e-mail: mda.resurse.umane@procredit-group.com
Rugam sa mentionati pozitia vacanta pentru care ati aplicat CV-ul.
Prelucrarea datelor de către Bancă se realizează în conformitate cu prevederile Legislației nr.133 din 08.07.2011, privind Protecția datelor cu caracter personal.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
12 июня 2025
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено