Specialist achiziții
Sunpack SRL
24 ноября 2025
Кишинев, Телецентр
Можно без опыта
Полный день
Не имеет значение
На территории работодателя
Compania Sunpack este in cautarea unui Specialist Achiziții cu experiență în domeniu achizițiilor, capabil să gestioneze procesul de achiziție într-un mod eficient și cu un nivel ridicat.
Cerințe fața de candidat:
Cunoașterea limbii engleze la un nivel minim B1-B2;
Experiență de cel puțin 6 luni în domeniul achizițiilor (în special importuri) – reprezintă un avantaj;
Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză;
Cunoașterea calculatorului la nivel avansat (excel);
Abilități de analiză a stocurilor, vănzărilor;
Abilități de negociere cu furnizorii.
Responsabilități:
Identificarea nevoilor de achiziție ale companiei și dezvoltarea unui plan de achiziții;
Selectarea furnizorilor potențiali pentru produsele și serviciile necesare;
Negocierea contractelor cu furnizorii și asigurarea celor mai bune condiții de preț și calitate;
Monitorizarea livrărilor și a calității produselor și serviciilor achiziționate;
Gestionarea relațiilor cu furnizorii și asigurarea unei comunicări eficiente între companie și aceștia;
Gestionarea bugetului alocat pentru achiziții și raportarea rezultatelor obținute;
Identificarea și evaluarea riscurilor asociate cu achizițiile și dezvoltarea planurilor de gestionare a acestora;
Îmbunătățirea continuă a abilităților de achiziție și dezvoltarea relațiilor cu furnizorii și alte companii din industrie;
Monitorizarea pieței de mărfuri;
Controlul stării stocurilor de resurse tehnico-materiale, asigurarea existenței permanente a rezervelor;
Controlul executării comenzilor.
Ce oferim noi:
Salariu decent;
Program de lucru: Luni-Vineri de la 9:00-17:00;
Salariul motivant și la timp;
Telefon mobil cu pachet de telefonie inclus.
Cerințe fața de candidat:
Cunoașterea limbii engleze la un nivel minim B1-B2;
Experiență de cel puțin 6 luni în domeniul achizițiilor (în special importuri) – reprezintă un avantaj;
Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză;
Cunoașterea calculatorului la nivel avansat (excel);
Abilități de analiză a stocurilor, vănzărilor;
Abilități de negociere cu furnizorii.
Responsabilități:
Identificarea nevoilor de achiziție ale companiei și dezvoltarea unui plan de achiziții;
Selectarea furnizorilor potențiali pentru produsele și serviciile necesare;
Negocierea contractelor cu furnizorii și asigurarea celor mai bune condiții de preț și calitate;
Monitorizarea livrărilor și a calității produselor și serviciilor achiziționate;
Gestionarea relațiilor cu furnizorii și asigurarea unei comunicări eficiente între companie și aceștia;
Gestionarea bugetului alocat pentru achiziții și raportarea rezultatelor obținute;
Identificarea și evaluarea riscurilor asociate cu achizițiile și dezvoltarea planurilor de gestionare a acestora;
Îmbunătățirea continuă a abilităților de achiziție și dezvoltarea relațiilor cu furnizorii și alte companii din industrie;
Monitorizarea pieței de mărfuri;
Controlul stării stocurilor de resurse tehnico-materiale, asigurarea existenței permanente a rezervelor;
Controlul executării comenzilor.
Ce oferim noi:
Salariu decent;
Program de lucru: Luni-Vineri de la 9:00-17:00;
Salariul motivant și la timp;
Telefon mobil cu pachet de telefonie inclus.
Адрес:
Кишинев, Телецентр
str. Vladimir Korolenko 6
str. Vladimir Korolenko 6
Дата актуализации:
24 ноября 2025
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.