Specialist achiziții publice
Instituția Publică Compania „TELERADIO-MOLDOVA”
12 июня 2025
Кишинев
С опытом
Полный день
Высшее
На территории работодателя
Principalele responsabilități:
Întocmește planurile de aprovizionare tehnico-materială ale subdiviziunilor Companiei;
Recepționează și analizează cererile interne de achiziționare a materialelor și serviciilor;
Verifică materialele și echipamentele recepționate în raport cu documentația însoțitoare (facturi, avize, certificate de calitate);
Asigură recepția valorilor materiale de la agenții economici și gestionează actele aferente;
Semnalează furnizorilor orice neconformitate sau deficiență de calitate a bunurilor livrate și solicită remedierea acestora.
Cerințe:
Studii superioare în domeniul economic, tehnic, logistic sau alte domenii relevante;
Experiență anterioară în domeniul logistic, aprovizionare sau achiziții;
Cunoașterea legislației privind achizițiile publice și gestionarea bunurilor materiale;
Abilități excelente de organizare, planificare și gestionare a timpului;
Atenție la detalii, integritate profesională și responsabilitate;
Beneficii:
Angajare oficială din prima zi de lucru;
Pachet salarial motivant, negociabil
Un mediu de lucru proactiv;
Oportunități nelimitate de dezvoltare personală și profesională.
Dacă îți dorești să te alături echipei noastre și să lucrezi într-un mediu dinamic, trimite CV-ul tău specificând domeniul dorit la adresa de email: angajare@trm.md, pentru detalii suplimentare ne poți contacta la numărul de telefon: 060214898
Vă rugăm să luați în considerare că doar candidații selectați vor fi contactați.
Întocmește planurile de aprovizionare tehnico-materială ale subdiviziunilor Companiei;
Recepționează și analizează cererile interne de achiziționare a materialelor și serviciilor;
Verifică materialele și echipamentele recepționate în raport cu documentația însoțitoare (facturi, avize, certificate de calitate);
Asigură recepția valorilor materiale de la agenții economici și gestionează actele aferente;
Semnalează furnizorilor orice neconformitate sau deficiență de calitate a bunurilor livrate și solicită remedierea acestora.
Cerințe:
Studii superioare în domeniul economic, tehnic, logistic sau alte domenii relevante;
Experiență anterioară în domeniul logistic, aprovizionare sau achiziții;
Cunoașterea legislației privind achizițiile publice și gestionarea bunurilor materiale;
Abilități excelente de organizare, planificare și gestionare a timpului;
Atenție la detalii, integritate profesională și responsabilitate;
Beneficii:
Angajare oficială din prima zi de lucru;
Pachet salarial motivant, negociabil
Un mediu de lucru proactiv;
Oportunități nelimitate de dezvoltare personală și profesională.
Dacă îți dorești să te alături echipei noastre și să lucrezi într-un mediu dinamic, trimite CV-ul tău specificând domeniul dorit la adresa de email: angajare@trm.md, pentru detalii suplimentare ne poți contacta la numărul de telefon: 060214898
Vă rugăm să luați în considerare că doar candidații selectați vor fi contactați.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
12 июня 2025
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено