Șef direcția asistență juridică

Fabrica de Sticla din Chisinau
Город: Кишинев
Образование: Университет, институт
Опыт работы: Более 5 лет
Зарплата: Не указана
График: Полный рабочий день
Место работы: На территории работодателя
Cerințe obligatorii față de candidat:
- Studii superioare de licenţă sau echivalente acesteia, specialitatea Drept;
- Experiență profesională: cel puțin 5 ani experienţă în domeniul de specialitate juridică, dintre care cel puțin 1 an de experiență în poziție managerială;
- Competențe lingvistice: cunoașterea limbii române, limbii ruse, limbii engleze (vorbire și scriere nivel B2). Dovada cunoașterii limbii engleze se va face prin prezentarea unui certificat emis de o instituție acreditată.
- Cunoștințe temeinice în domeniul de specialitate juridică, a legislației în vigoare a Republicii Moldova şi a actelor normative aplicabile în domeniul muncii, securității şi sănătății în muncă, în domeniul arhivistic, în domeniul protecției mediului, în domeniul achizițiilor de bunuri, lucrări și servicii la întreprinderi de stat;
- Abilități avansate de argumentare, analiză și sinteză, de elaborare a documentelor juridice complexe, inclusiv în limbile străine indicate;
- Abilităţi de utilizare a computerului: Microsoft Word, Microsoft Excel, MS Outlook/E-mail, Internet.
- Abilități de comunicare, colaborare eficientă și lucru în echipă, rezistență la efort şi stres, adaptabilitate la situații noi, diplomație, creativitate, spirit de inițiativă, tendință de dezvoltare profesională continuă.

Responsabilități:
- Gestionarea activității Departamentului asistență juridică;
- Acordă consultanță și suport juridic administratorului Întreprinderii, execută indicaţiile legale ale acestuia în termen şi profesional;
- Acordă consultanță și suport juridic conducătorilor subdiviziunilor Întreprinderii;
- Reprezentarea intereselor Întreprinderii în fața autorităților/ instituțiilor publice, organelor de drept, instanțele de judecată naționale, executori judecătorești, ș.a.;
- Elaborarea/analiza contractelor, acordurilor, reclamațiilor/ pretențiilor, scrisorilor, actelor juridice, cereri de chemare în judecată și alte documente de ordin juridic;
- Studierea și analiza actelor normative, jurisprudenței, evaluarea constatărilor și dezvoltarea strategiilor și argumentelor pentru prezentarea cazurilor în instanța de judecată;
- Examinarea și formularea răspunsurilor cu privire la solicitările autorităților/ instituțiilor publice, a persoanelor juridice de drept public sau privat, și a persoanelor fizice;
- Coordonează întocmirea și prezentarea rapoartelor periodice în domeniul protecției mediului;
- Coordonează elaborarea instrucțiunilor, regulamentelor, planurilor și altor acte normative interne prevăzute de legislația în domeniul SSM și actualizarea lor;
- Coordonează gestionarea activității și evidenței arhivistice la Întreprindere;
- Coordonează elaborarea instrucțiunilor, regulamentelor, fișelor de post și alte acte interne.

Beneficii:
- Un mediu de lucru dinamic și stimulant,
- Pachet salariat competitiv,
- Oportunități de dezvoltare profesională.
Așteptăm CV-ul cu indicarea postului vacant pe adresa: office@glass.md
Телефон:
068323293
Контактное лицо:
Jana
E-mail:
Сайт:
https://www.glass.md
Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Укажите желаемую вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть