Șef Departament Gestionare rețea
Eximbank
13 октября 2025
Кишинев
От 3 лет
Полный день
Высшее
На территории работодателя
Responsabilități:
Coordonarea și organizarea activității Departamentului și a Sucursalelor pentru asigurarea unui flux uniform și orientat spre satisfacția clienților;
Participarea la elaborarea obiectivelor bugetare și monitorizarea implementării acestora în Sucursale;
Coordonarea activităților de dimensionare, alocare și rotație a personalului, precum și planurile de instruire pentru angajații din Sucursale;
Participarea la luarea de decizii privind deschiderea, închiderea și configurarea Sucursalelor (program, ATM-uri, optimizare geografică);
Supravegherea aplicării metodologiei comerciale și a planurilor de acțiune ale Sucursalelor;
Gestionarea suportului operativ pentru Sucursale;
Monitorizarea proceselor interne, respectarea regulilor și stabilirea acțiunilor corective;
Coordonarea activității Serviciilor Centru de Contact și Suport în Vânzări Externe pentru a asigura soluționarea promptă a solicitărilor clienților;
Elaborarea și actualizarea actelor normative interne privind procesele gestionate.
Cerințe față de candidat:
Studii: Superioare, profil economic.
Experiență: Minimum 3 ani în domeniul financiar-bancar.
Competențe și cunoștințe:
Cunoștințe în domeniul economic și financiar-bancar, inclusiv cadrul legal și normativ aferent;
Capacitatea de a distribui sarcini și de a stabili responsabilități clare;
Abilități excelente de comunicare, organizare și coordonare între departamente;
Familiaritate cu procesul de planificare bugetară și monitorizare a performanței financiare;
Cunoștințe despre metodologia comercială și aplicarea acesteia în vânzări;
Abilități analitice pentru evaluarea sucursalelor și propunerea soluțiilor de optimizare;
Familiaritate cu utilizarea aplicațiilor MS Office (Word, Excel, Power Point);
Cunoașterea fluentă a limbii române, ruse și engleze.
Beneficiile oferite de către bancă:
Bonusuri de performanță în funcție de rezultatele obținute;
Tichete de masa;
Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
Program de muncă hibrid - combinat între birou și lucru la distanță;
Orar flexibil de muncă;
Instruiri și team building-uri pentru dezvoltare personală și profesională;
Diversitate în activități și posibilitatea de a obține experiențe internaționale;
Program internațional de sănătate fizică şi bunăstare mentală;
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoțit de o scrisoare de intenție la e-mail: recrutare@eximbank.com
Vor fi contactați doar candidații selectați.
Nota: Prin expedierea CV-ului, vă exprimaţi acordul pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare
Coordonarea și organizarea activității Departamentului și a Sucursalelor pentru asigurarea unui flux uniform și orientat spre satisfacția clienților;
Participarea la elaborarea obiectivelor bugetare și monitorizarea implementării acestora în Sucursale;
Coordonarea activităților de dimensionare, alocare și rotație a personalului, precum și planurile de instruire pentru angajații din Sucursale;
Participarea la luarea de decizii privind deschiderea, închiderea și configurarea Sucursalelor (program, ATM-uri, optimizare geografică);
Supravegherea aplicării metodologiei comerciale și a planurilor de acțiune ale Sucursalelor;
Gestionarea suportului operativ pentru Sucursale;
Monitorizarea proceselor interne, respectarea regulilor și stabilirea acțiunilor corective;
Coordonarea activității Serviciilor Centru de Contact și Suport în Vânzări Externe pentru a asigura soluționarea promptă a solicitărilor clienților;
Elaborarea și actualizarea actelor normative interne privind procesele gestionate.
Cerințe față de candidat:
Studii: Superioare, profil economic.
Experiență: Minimum 3 ani în domeniul financiar-bancar.
Competențe și cunoștințe:
Cunoștințe în domeniul economic și financiar-bancar, inclusiv cadrul legal și normativ aferent;
Capacitatea de a distribui sarcini și de a stabili responsabilități clare;
Abilități excelente de comunicare, organizare și coordonare între departamente;
Familiaritate cu procesul de planificare bugetară și monitorizare a performanței financiare;
Cunoștințe despre metodologia comercială și aplicarea acesteia în vânzări;
Abilități analitice pentru evaluarea sucursalelor și propunerea soluțiilor de optimizare;
Familiaritate cu utilizarea aplicațiilor MS Office (Word, Excel, Power Point);
Cunoașterea fluentă a limbii române, ruse și engleze.
Beneficiile oferite de către bancă:
Bonusuri de performanță în funcție de rezultatele obținute;
Tichete de masa;
Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
Program de muncă hibrid - combinat între birou și lucru la distanță;
Orar flexibil de muncă;
Instruiri și team building-uri pentru dezvoltare personală și profesională;
Diversitate în activități și posibilitatea de a obține experiențe internaționale;
Program internațional de sănătate fizică şi bunăstare mentală;
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoțit de o scrisoare de intenție la e-mail: recrutare@eximbank.com
Vor fi contactați doar candidații selectați.
Nota: Prin expedierea CV-ului, vă exprimaţi acordul pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
13 октября 2025
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.