Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Sef departament calitate
ÎM "Farmaco" SA
17 декабря 2012
Кишинев
Scopul general al postului: Proiectarea, implementarea şi mentinerea unui sistem al calităţii în conformitate cu obiectivele, programul şi standardele de calitate ale societăţii.
Atribuţii şi sarcini:
- coordonarea identificării, introducerii şi menţinerii sub control a proceselor incluse în sistemul calităţii;
- asigurarea cu resurse informaţionale necesare pentru implementarea politicii în domeniul calităţii;
- conducerea procesului de asigurare şi control al calităţii în activitatea de producţie, conform procedurilor şi standardelor existente;
- certificarea sistemului calităţii cu organismele acreditate in acest sens;
- elaborarea şi revizia documentelor sistemului calităţii;
- efectuarea supravegherii tehnice a mijloacelor de măsurare din cadrul societăţii.
Cerinţe faţă de candidat:
a) Educaţia minimă necesară: studii superioare, ca specialitate preferabil: chimie/farmacie;
b) Experienţa minimă necesară în specialitate: cel puţin 5 ani;
c) Experienţă în elaborarea şi implementarea de strategii, procese şi proceduri specifice domeniului solicitat.
d) Vîrsta: 30-45 ani.
e) Aptitudini generale:
- inteligenţă, gîndire logică, capacitate de analiză şi sinteză;
- capacitate de a prelucra informaţiile, de a le interpreta şi de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali;
f) Aptitudini necesare:
- Posedarea limbilor: Româna şi rusa obligator;
Engleza, cel puţin posibilitatea de a comunica;
- Abilităţi de operare la calculator: Windows, (MS Word, MS Excel, Power Point), Internet Explorer
Atribuţii şi sarcini:
- coordonarea identificării, introducerii şi menţinerii sub control a proceselor incluse în sistemul calităţii;
- asigurarea cu resurse informaţionale necesare pentru implementarea politicii în domeniul calităţii;
- conducerea procesului de asigurare şi control al calităţii în activitatea de producţie, conform procedurilor şi standardelor existente;
- certificarea sistemului calităţii cu organismele acreditate in acest sens;
- elaborarea şi revizia documentelor sistemului calităţii;
- efectuarea supravegherii tehnice a mijloacelor de măsurare din cadrul societăţii.
Cerinţe faţă de candidat:
a) Educaţia minimă necesară: studii superioare, ca specialitate preferabil: chimie/farmacie;
b) Experienţa minimă necesară în specialitate: cel puţin 5 ani;
c) Experienţă în elaborarea şi implementarea de strategii, procese şi proceduri specifice domeniului solicitat.
d) Vîrsta: 30-45 ani.
e) Aptitudini generale:
- inteligenţă, gîndire logică, capacitate de analiză şi sinteză;
- capacitate de a prelucra informaţiile, de a le interpreta şi de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali;
f) Aptitudini necesare:
- Posedarea limbilor: Româna şi rusa obligator;
Engleza, cel puţin posibilitatea de a comunica;
- Abilităţi de operare la calculator: Windows, (MS Word, MS Excel, Power Point), Internet Explorer
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
17 декабря 2012
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено