Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Sef adjunct al departamentului contabilitate si finante
S.A "AEROPORT HANDLING"
12 марта 2013
Кишинев
Întreprinderea S.A. „Aeroport Handling” cu sediul bd. Dacia 80/3, angajează ŞEF ADJUNCT AL DEPARTAMENTULUI CONTABILITATE ŞI FINANŢE
Cerinte fata de candidati:
- Studii superioare economice – specialitatea Finante/Contabilitate.
- Experienta in domeniul contabilitatii cel putin 7 ani, experienta in calitate de contabil-sef sau contabil-şef adjunct– cel putin 5 ani.
- Cunoasterea limbii de stat, rusa - obligatoriu, limba engleza este un avantaj.
- Cunostinte foarte bune de operare PC (MS Excel, MS Word), cunoasterea 1 C 7,7 sau 1 C 8 obligatoriu.
- Cunoaşterea profundă a contabilităţii financiare şi sistemului de raportare fiscală a R.M.
- Cunoasterea legislatiei fiscale a R.M.
- Abilitati organizatorice, analitice si de comunicare.
- Capacitate de a lucra in echipa.
- Regim de muncă normal de 8 ore/zi, 5 zile lucrătoare cu 2 zile de repaus.
- Modalitatea de depunerea a actelor cu indicarea postului şi sursa de obţinere a informaţiei privind condiţiile de desfăşurare a interviului le găsiţi în adresa Dvs de e-mail de îndată ce aţi fost selectat în baza CV-lor.
CV-ul cu foto şi denumirea postului este aştreptat pînă la data de 18.03.2013 pe adresa de e-mail office@handling.md. Telefon: 022-52-59-99; fax: 022-52-51-14, www.handling.md.
Vor fi invitati la interviu numai cei care au fost selectati.
Cerinte fata de candidati:
- Studii superioare economice – specialitatea Finante/Contabilitate.
- Experienta in domeniul contabilitatii cel putin 7 ani, experienta in calitate de contabil-sef sau contabil-şef adjunct– cel putin 5 ani.
- Cunoasterea limbii de stat, rusa - obligatoriu, limba engleza este un avantaj.
- Cunostinte foarte bune de operare PC (MS Excel, MS Word), cunoasterea 1 C 7,7 sau 1 C 8 obligatoriu.
- Cunoaşterea profundă a contabilităţii financiare şi sistemului de raportare fiscală a R.M.
- Cunoasterea legislatiei fiscale a R.M.
- Abilitati organizatorice, analitice si de comunicare.
- Capacitate de a lucra in echipa.
- Regim de muncă normal de 8 ore/zi, 5 zile lucrătoare cu 2 zile de repaus.
- Modalitatea de depunerea a actelor cu indicarea postului şi sursa de obţinere a informaţiei privind condiţiile de desfăşurare a interviului le găsiţi în adresa Dvs de e-mail de îndată ce aţi fost selectat în baza CV-lor.
CV-ul cu foto şi denumirea postului este aştreptat pînă la data de 18.03.2013 pe adresa de e-mail office@handling.md. Telefon: 022-52-59-99; fax: 022-52-51-14, www.handling.md.
Vor fi invitati la interviu numai cei care au fost selectati.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
12 марта 2013
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено