Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Secretar
AO C.I.D.S.R.
15 июня 2015
Кишинев
Centrul de Instruire în Domeniul Sănătăţii Reproductive (C.I.D.S.R)
anunţa postul vacant de secretar (full - time)
Responsabilităti:
• Primirea şi organizarea corespondenţei.
• Participarea în pregătirea şi desfăşurarea briefing-urilor, conferinţelor de presă, altor acţiuni cu caracter de informare, reprezentând organizaţia.
• Stabilirea şi menţinerea relaţiilor între organizaţie şi companiile ce oferă servicii organizaţiei.
• Organizarea spaţiului de lucru (asigurarea oficiului cu birotică, articole de igienă, produse de chimie, controlul curăţeniei).
• Analiza conţinutului şi termenul contractelor cu companiile prestatoare de servicii; negocierea responsabilităţi şi condiţiilor de lucru; rezolvarea neînţelegerilor apărute etc.
• Asigurarea stării bune de funcţionare al echipamentelor de birou prin coordonarea cu responsabilul pe tehnică (imprimante, PC, copiator, aparate de telefon, fax etc., cît şi asigurarea încărcării cartridj-ului utilizat).
• Actualizarea sistematică a informaţiei de pe panourile informative ale Centrului.
• Monitorizarea şi calcularea cheltuielilor de întreţinere a oficiului cu suportul managerului financiar.
• Asistenţă în alte proiecte ale organizaţiei pe măsura solicitării din partea colegilor.
Cerinţe faţa de candidat:
• Cunoaşterea limbilor română şi rusă; cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj.
• Abilităţi de lucru în echipă.
• Responsabilitate şi spirit de iniţiativă.
• Cunoştinţe bune de operare a MS Office.
Asiguram:
• Salariu motivant și întreg pachetul social;
Persoanele interesate le rugăm să expedieze CV-ul pană la data de 19 iunie 2015 la adresa: casu.tania85@gmail.com
anunţa postul vacant de secretar (full - time)
Responsabilităti:
• Primirea şi organizarea corespondenţei.
• Participarea în pregătirea şi desfăşurarea briefing-urilor, conferinţelor de presă, altor acţiuni cu caracter de informare, reprezentând organizaţia.
• Stabilirea şi menţinerea relaţiilor între organizaţie şi companiile ce oferă servicii organizaţiei.
• Organizarea spaţiului de lucru (asigurarea oficiului cu birotică, articole de igienă, produse de chimie, controlul curăţeniei).
• Analiza conţinutului şi termenul contractelor cu companiile prestatoare de servicii; negocierea responsabilităţi şi condiţiilor de lucru; rezolvarea neînţelegerilor apărute etc.
• Asigurarea stării bune de funcţionare al echipamentelor de birou prin coordonarea cu responsabilul pe tehnică (imprimante, PC, copiator, aparate de telefon, fax etc., cît şi asigurarea încărcării cartridj-ului utilizat).
• Actualizarea sistematică a informaţiei de pe panourile informative ale Centrului.
• Monitorizarea şi calcularea cheltuielilor de întreţinere a oficiului cu suportul managerului financiar.
• Asistenţă în alte proiecte ale organizaţiei pe măsura solicitării din partea colegilor.
Cerinţe faţa de candidat:
• Cunoaşterea limbilor română şi rusă; cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj.
• Abilităţi de lucru în echipă.
• Responsabilitate şi spirit de iniţiativă.
• Cunoştinţe bune de operare a MS Office.
Asiguram:
• Salariu motivant și întreg pachetul social;
Persoanele interesate le rugăm să expedieze CV-ul pană la data de 19 iunie 2015 la adresa: casu.tania85@gmail.com
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
15 июня 2015
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено