Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Secretar-referent
VICTORIA Asigurari
18 октября 2011
Кишинев
Cerinţe:
• studii superioare
• 2-3 ani experienţă pe un post similar; prezintă un atu experienţa în domeniul asigurărilor;
• abilităţi de comunicare, de redactare, atenţie distributivă, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan;
• persoana amabilă, sociabilă, pro-activă, cu iniţiativă, dinamică, orientată pe rezultat, cu abilităţi organizatorice şi spiritul de a lucra în echipă;
• foarte bună cunoaştere a limbii române , rusă (scris si vorbit), cunoaşterea limbii engleze prezintă un avantaj.
Atribuţii:
• preluarea şi transmiterea apelurilor telefonice şi mesajelor electronice;
• informarea apelanţilor şi vizitatorilor despre companie şi produsele acesteia;
• primirea şi îndrumarea vizitatorilor;
• primirea, înregistrarea şi distribuirea corespondenţei de intrare;
• redactarea şi expedierea corespondenţei de ieşire;
• participarea la elaborarea actelor interne ale companiei;
• organizarea şedinţelor, conferinţelor;
• încheierea, la cerere, din numele companiei a contractelor de asigurare;
• participarea la şedinţele organizate în cadrul companiei;
• asigurarea protocolului;
• asigurarea bunei-funcţionări a oficiului (aprovizionarea cu rechizite birotice, întreţinerea edificiului).
Persoanele interesate sunt rugate să trimită CV-ul pe adresa office@va.md pînă la data de 25 noiembrie 2011
Informaţii suplimentare www.victoria-asigurari.md
• studii superioare
• 2-3 ani experienţă pe un post similar; prezintă un atu experienţa în domeniul asigurărilor;
• abilităţi de comunicare, de redactare, atenţie distributivă, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan;
• persoana amabilă, sociabilă, pro-activă, cu iniţiativă, dinamică, orientată pe rezultat, cu abilităţi organizatorice şi spiritul de a lucra în echipă;
• foarte bună cunoaştere a limbii române , rusă (scris si vorbit), cunoaşterea limbii engleze prezintă un avantaj.
Atribuţii:
• preluarea şi transmiterea apelurilor telefonice şi mesajelor electronice;
• informarea apelanţilor şi vizitatorilor despre companie şi produsele acesteia;
• primirea şi îndrumarea vizitatorilor;
• primirea, înregistrarea şi distribuirea corespondenţei de intrare;
• redactarea şi expedierea corespondenţei de ieşire;
• participarea la elaborarea actelor interne ale companiei;
• organizarea şedinţelor, conferinţelor;
• încheierea, la cerere, din numele companiei a contractelor de asigurare;
• participarea la şedinţele organizate în cadrul companiei;
• asigurarea protocolului;
• asigurarea bunei-funcţionări a oficiului (aprovizionarea cu rechizite birotice, întreţinerea edificiului).
Persoanele interesate sunt rugate să trimită CV-ul pe adresa office@va.md pînă la data de 25 noiembrie 2011
Informaţii suplimentare www.victoria-asigurari.md
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
18 октября 2011
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено