Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Secretar- referent
HR-Consulting (search4staff.com)
1 апреля 2015
Кишинев
Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatilor pentru postul vacant:
Secretar- Referent
Compania:
Una dintre cele mai mari companii nationale de software, orientata spre piata internationala de desfacere.
Responsabilitati:
• Primirea, transmiterea si inregistrarea corespondentei de intrare si de iesire;
• Pregatirea documentelor (comenzi, contracte, declaratii);
• Pregatirea si controlul calitatii documentelor prezentate spre semnare directorului;
• Monitorizarea executarii documentelor si comenzilor;
• Organizarea documentatiei, managementul documentelor, arhivare muncii.
Cerinte:
• Experienta de munca la un post similar minim 2 ani
• Cunoasterea legislatiei (HOTARIREA Nr. 618 din 05.10.1993 pentru aprobarea Regulilor de intocmire a documentelor organizatorice si de dispozitie si Instructiunii-tip cu privire la tinerea lucrarilor de secretariat in organele administratiei publice centrale de specialitate si ale autoadministrarii locale ale Republicii Moldova)
• Experienta in organizarea documentatiei
• Experienta in gestionarea personalului (stabilire sarcini, coordonare, supervizare)
•Cunoasterea la perfectie a limbii romane – chiar si cele mai mici greseli nu se accepta
• Cunoasterea limbii ruse si limbii engleze constituie un avantaj
• Absolvirea cursurilor de secretariat sunt un avantaj.
Beneficii:
• Pachet salarial competitiv
Cei interesati pot transmite CV-ul la adresa de e-mail a companiei HR-Consulting (search4staff.com): kk40@search4staff.com sau la numarul de FAX: 022-209134.
In CV indicati codul postului vacant: SR-RL
Telefon de contact: 022-202986
CV-urile primite vor fi analizate. Candidatii care corespund cerintelor vor fi contactati.
Secretar- Referent
Compania:
Una dintre cele mai mari companii nationale de software, orientata spre piata internationala de desfacere.
Responsabilitati:
• Primirea, transmiterea si inregistrarea corespondentei de intrare si de iesire;
• Pregatirea documentelor (comenzi, contracte, declaratii);
• Pregatirea si controlul calitatii documentelor prezentate spre semnare directorului;
• Monitorizarea executarii documentelor si comenzilor;
• Organizarea documentatiei, managementul documentelor, arhivare muncii.
Cerinte:
• Experienta de munca la un post similar minim 2 ani
• Cunoasterea legislatiei (HOTARIREA Nr. 618 din 05.10.1993 pentru aprobarea Regulilor de intocmire a documentelor organizatorice si de dispozitie si Instructiunii-tip cu privire la tinerea lucrarilor de secretariat in organele administratiei publice centrale de specialitate si ale autoadministrarii locale ale Republicii Moldova)
• Experienta in organizarea documentatiei
• Experienta in gestionarea personalului (stabilire sarcini, coordonare, supervizare)
•Cunoasterea la perfectie a limbii romane – chiar si cele mai mici greseli nu se accepta
• Cunoasterea limbii ruse si limbii engleze constituie un avantaj
• Absolvirea cursurilor de secretariat sunt un avantaj.
Beneficii:
• Pachet salarial competitiv
Cei interesati pot transmite CV-ul la adresa de e-mail a companiei HR-Consulting (search4staff.com): kk40@search4staff.com sau la numarul de FAX: 022-209134.
In CV indicati codul postului vacant: SR-RL
Telefon de contact: 022-202986
CV-urile primite vor fi analizate. Candidatii care corespund cerintelor vor fi contactati.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
1 апреля 2015
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено