Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Secretar-referent
"Moncotel-Service" SRL
3 сентября 2014
Кишинев
Responsabilităţi principale:
- Asistarea Directorului General în activitatea sa zilnică;
- Asigurarea protocolului în cadrul companiei;
- Recepţionarea şi readresarea apelurilor telefonice;
- Primirea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei în interiorul organizaţiei;
- Ridicarea şi expedierea corespondenţei la destinatari;
- Înregistrarea hotărârilor şi deciziilor luate de conducere, aplicarea ştampilei şi repartizarea acestora.
Cerințe față de candidat(ă):
- Studii superioare în unul din domeniile: economie, drept, telecomunicații;
- Cunoaşterea la nivel avansat a limbilor: română şi rusă;
- Cunoașterea limbii engleze foarte bine (citit, vorbit, tradus);
- Cunoașterea unei alte limbi străine constituie un avantaj;
- Cunoașterea calculatorului și a programelor Microsoft Office;
- Abilități de comunicare și prezentare;
- Cunoştinţe de gestiune şi organizare;
- Receptivitate la informaţii şi responsabilitate.
Oferim:
- Lucru într-un colectiv tînăr şi ambiţios;
- Angajare oficială şi pachetul salarial progresiv;
- Creştere profesională.
Expediați CV-ul Dvstră, însoțit de o fotografie, la adresa de e-mail: hrmoncotel@gmail.com
- Asistarea Directorului General în activitatea sa zilnică;
- Asigurarea protocolului în cadrul companiei;
- Recepţionarea şi readresarea apelurilor telefonice;
- Primirea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei în interiorul organizaţiei;
- Ridicarea şi expedierea corespondenţei la destinatari;
- Înregistrarea hotărârilor şi deciziilor luate de conducere, aplicarea ştampilei şi repartizarea acestora.
Cerințe față de candidat(ă):
- Studii superioare în unul din domeniile: economie, drept, telecomunicații;
- Cunoaşterea la nivel avansat a limbilor: română şi rusă;
- Cunoașterea limbii engleze foarte bine (citit, vorbit, tradus);
- Cunoașterea unei alte limbi străine constituie un avantaj;
- Cunoașterea calculatorului și a programelor Microsoft Office;
- Abilități de comunicare și prezentare;
- Cunoştinţe de gestiune şi organizare;
- Receptivitate la informaţii şi responsabilitate.
Oferim:
- Lucru într-un colectiv tînăr şi ambiţios;
- Angajare oficială şi pachetul salarial progresiv;
- Creştere profesională.
Expediați CV-ul Dvstră, însoțit de o fotografie, la adresa de e-mail: hrmoncotel@gmail.com
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
3 сентября 2014
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.