Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Secretar-referent
Intreprindere de stat
17 февраля 2014
Кишинев
Cerinţe:
- Studii superioare;
- Cunoaşterea limbii de stat, limbii rusă și engleză;
- Cunoaşterea PC: 1C, MS Office, Windows, MS Office (integral), utilizator – internet;
- Cunoştinţe privind: regulamentele, instrucţiunile, alte documente normative privind implementarea de birou; organizarea muncii de birou; metode de generare şi prelucrare a documentelor; dactilografiere; reguli de tapare a scrisorilor de afaceri cu ajutorul formularelor tipizate; bazele eticii şi esteticii; regulile comunicării de afaceri.
- Calităţi personale: responsabilitate, abilităţi de comunicare și spirit de iniţiativă, concentrarea asupra rezultatelor.
Responsabilităţi:
- Desfășurarea activităților tehnic organizatorice pentru asigurarea activității administrative a conducerii ;
- Primirea corespondenței pentru examinarea ulterioară de conducător , transmiterea acesteia, în conformitate cu decizia luată în subdiviziunile structurale sau colaboratorilor respectivi pentru utilizarea în procesul de muncă sau de efectuarea a răspunsurilor;
- Evidența secretariatului ;
- Pregătirea documentelor şi materialelor necesare pentru activitatea managerului;
- Organizarea convorbirilor telefonice a conducătorului.
- Întocmirea scrisorilor, cererilor și a altor documente;
- Efectuarea tuturor activităților privind organizarea ședințelor și întrunirilor;
- Evidența dosarelor de înregistrare și control ;
- Executarea instrucțiunilor managerului.
- Studii superioare;
- Cunoaşterea limbii de stat, limbii rusă și engleză;
- Cunoaşterea PC: 1C, MS Office, Windows, MS Office (integral), utilizator – internet;
- Cunoştinţe privind: regulamentele, instrucţiunile, alte documente normative privind implementarea de birou; organizarea muncii de birou; metode de generare şi prelucrare a documentelor; dactilografiere; reguli de tapare a scrisorilor de afaceri cu ajutorul formularelor tipizate; bazele eticii şi esteticii; regulile comunicării de afaceri.
- Calităţi personale: responsabilitate, abilităţi de comunicare și spirit de iniţiativă, concentrarea asupra rezultatelor.
Responsabilităţi:
- Desfășurarea activităților tehnic organizatorice pentru asigurarea activității administrative a conducerii ;
- Primirea corespondenței pentru examinarea ulterioară de conducător , transmiterea acesteia, în conformitate cu decizia luată în subdiviziunile structurale sau colaboratorilor respectivi pentru utilizarea în procesul de muncă sau de efectuarea a răspunsurilor;
- Evidența secretariatului ;
- Pregătirea documentelor şi materialelor necesare pentru activitatea managerului;
- Organizarea convorbirilor telefonice a conducătorului.
- Întocmirea scrisorilor, cererilor și a altor documente;
- Efectuarea tuturor activităților privind organizarea ședințelor și întrunirilor;
- Evidența dosarelor de înregistrare și control ;
- Executarea instrucțiunilor managerului.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
17 февраля 2014
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено