Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Secretar/ office manager
HR-Consulting (search4staff.com)
8 октября 2015
Кишинев
Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la solicitarea clientului său, este în căutare de candidați pentru postul vacant de:
Secretar/ Office Manager
Compania:
Un important furnizor de soluții și servicii IT.
Cerințe de bază:
• Studii superioare,
• Cunoașterea bună a limbilor: română, rusă, engleză,
• Utilizator PC (Outlook, Word, Excel, Power Point),
• Capacitatea de a lucra cu documentele (corespondența de afaceri),
• Experiență 2-3 ani,
• Cunoașterea lucrului cu echipamentul de birou,
• Abilitatea de a învăța repede, aptitudini analitice și organizatorice.
Responsabilități principale:
• Recepționarea, distribuția și controlul tuturor apelurilor primite,
• Confruntarea cu corespondența și administrarea documentelor (întocmirea scrisorilor oficiale, ducerea corespondenței interne și externe, primirea și expedierea documentelor prin fax, copierea/ scanarea documentelor)
• Pregătirea documentației pentru ofertele de licitație (tendere),
• Primirea vizitatorilor,
• Ajutor în organizarea întâlnirilor/ întrevederilor,
• Achiziții pentru nevoile biroului,
• Alte sarcini legate de activitatea companiei.
Compania oferă:
• Salariu conform rezultatelor interviului,
• Pachet social,
• Lucru într-o echipă tânără și prietenoasă.
Candidații interesați pot trimite CV-ul la adresa de email a companiei HR-Consulting: kk40@search4staff.com
Specificați codul postului vacant: OFM
Telefon pentru mai multe informații: +373 22 876557.
Toate CV-urile recepționate vor fi analizate, iar candidații care îndeplinesc cerințele vor fi contactați.
Secretar/ Office Manager
Compania:
Un important furnizor de soluții și servicii IT.
Cerințe de bază:
• Studii superioare,
• Cunoașterea bună a limbilor: română, rusă, engleză,
• Utilizator PC (Outlook, Word, Excel, Power Point),
• Capacitatea de a lucra cu documentele (corespondența de afaceri),
• Experiență 2-3 ani,
• Cunoașterea lucrului cu echipamentul de birou,
• Abilitatea de a învăța repede, aptitudini analitice și organizatorice.
Responsabilități principale:
• Recepționarea, distribuția și controlul tuturor apelurilor primite,
• Confruntarea cu corespondența și administrarea documentelor (întocmirea scrisorilor oficiale, ducerea corespondenței interne și externe, primirea și expedierea documentelor prin fax, copierea/ scanarea documentelor)
• Pregătirea documentației pentru ofertele de licitație (tendere),
• Primirea vizitatorilor,
• Ajutor în organizarea întâlnirilor/ întrevederilor,
• Achiziții pentru nevoile biroului,
• Alte sarcini legate de activitatea companiei.
Compania oferă:
• Salariu conform rezultatelor interviului,
• Pachet social,
• Lucru într-o echipă tânără și prietenoasă.
Candidații interesați pot trimite CV-ul la adresa de email a companiei HR-Consulting: kk40@search4staff.com
Specificați codul postului vacant: OFM
Telefon pentru mai multe informații: +373 22 876557.
Toate CV-urile recepționate vor fi analizate, iar candidații care îndeplinesc cerințele vor fi contactați.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
8 октября 2015
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.