Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Secretar/asisitent
Birou de Avocați
21 января 2014
Кишинев
Cerinţe faţă de candidat:
- studii superioare sau superioare incomplete;
- studii contabile;
- cunostinţe operare PC (1C, MS Office,Word,Excel);
- experienţă de activitate în domeniu de minim 1 an;
- abilităţi avansate de cunoaştere şi utilizare a calculatorului;
- capacităţi în domeniul întocmirii, redactării şi perfectării documentelor de serviciu;
- vocabular bogat, spirit de diplomaţie, utilizarea corectă a limbajului în timpul conversaţiilor;
- abilităţi de lucru cu legislaţia Republicii Moldova, actele normative naţionale şi interne, aplicarea ei în munca de birou;
- cunoaşterea la perfecţie a limbii române, ruse (şi engleze preferabil).
Calităţi personale:
- nivel înalt de responsabilitate;
- atenţie sporită, corectitudine, spirit de iniţiativă.
Obligaţii:
- planificarea agendei de lucru;
- recepţionarea şi înregistrarea corespondenţei, perfectarea răspunsurilor;
- organizarea întrunirilor de afaceri, şedinţelor;
- controlul executării sarcinilor trasate;
- recepţionarea,notarea şi redirecţionarea apelurilor telefonice,
- identificarea, acumularea, analiza, sistematizarea şi prezentarea informaţiei necesare;
- organizarea deplasărilor conducerii;
- evidența dosarelor, a registrelor biroului;
- executarea indicaţiilor şi dispoziţiilor.
CV expediați pe adresa - nata.armasu@gmail.com
- studii superioare sau superioare incomplete;
- studii contabile;
- cunostinţe operare PC (1C, MS Office,Word,Excel);
- experienţă de activitate în domeniu de minim 1 an;
- abilităţi avansate de cunoaştere şi utilizare a calculatorului;
- capacităţi în domeniul întocmirii, redactării şi perfectării documentelor de serviciu;
- vocabular bogat, spirit de diplomaţie, utilizarea corectă a limbajului în timpul conversaţiilor;
- abilităţi de lucru cu legislaţia Republicii Moldova, actele normative naţionale şi interne, aplicarea ei în munca de birou;
- cunoaşterea la perfecţie a limbii române, ruse (şi engleze preferabil).
Calităţi personale:
- nivel înalt de responsabilitate;
- atenţie sporită, corectitudine, spirit de iniţiativă.
Obligaţii:
- planificarea agendei de lucru;
- recepţionarea şi înregistrarea corespondenţei, perfectarea răspunsurilor;
- organizarea întrunirilor de afaceri, şedinţelor;
- controlul executării sarcinilor trasate;
- recepţionarea,notarea şi redirecţionarea apelurilor telefonice,
- identificarea, acumularea, analiza, sistematizarea şi prezentarea informaţiei necesare;
- organizarea deplasărilor conducerii;
- evidența dosarelor, a registrelor biroului;
- executarea indicaţiilor şi dispoziţiilor.
CV expediați pe adresa - nata.armasu@gmail.com
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
21 января 2014
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.