Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Referent
SBC-HR
28 января 2013
Кишинев
O companie locală - unul din cei mai mari producători de carne și mezeluri din Moldova, se află în căutarea unui Referent
Responsabilități:
-Planificarea zilei de lucru a directorului
- Organizarea întîlnirilor, ședințelor de lucru, evenimentelor din cadrul companiei
- Pregătirea și asigurarea materialelor necesare pentru întîlniri
- Convocarea participanților la ședințele companiei
-Asigurarea protocolului în cadrul întîlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice
- Primirea, înregistrarea, repartizarea corespondenței în interiorul organizației și expedierea corespondenței la destinatari
- Perfectarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice
- Elaborarea și redactarea documentelor cerute de management
- Organizarea și structurarea documentației corporative
-Coordonarea și monitorizarea interacțiunilor dintre structurile interne ale companiei
- Informarea directorului cu privire la scopul întîlnirilor dintre acesta și angajați, clienți, parteneri
-Organizarea deplasărilor de serviciu (rezervări transport, hotel, pregătirea actelor pentru vize)
- Asistarea directorului în activitatea sa zilnică
Cerințe față de candidați:
Obligatoriu:
- Experiență de muncă la un post similar
- Cunoașterea avansată a limbilor: româna, rusa și engleza
- Cunoștințe si experiență practică de utilizare a terminologiei de specialitate
-Competențe privind elaborarea, redactarea și păstrarea documentației
-Cunoștințe avansate de operare MS Office
-Capacitate de organizare și planificare a timpului, sarcinilor si locului de muncă
-Abilități de formulare a propriilor gînduri atît în formă scrisă, cît și orală, într-o manieră corectă și coerentă
Constutie un avantaj:
- Abilități de negociere
- Dactilografiere rapidă la PC
Calități personale:
- Abilități de învățare (asimilarea rapidă a informațiilor necunoscute și transpunerea acestora în practică)
-Rezistență la stres (în situații de incertitudine, la lipsă de timp)
-Atenție sporită asupra detaliilor
-Capacitate de a identifica ușor greșeli și iregularități
-Menținerea unei conduite exemplare în raport cu angajații, clienții și partenerii companiei
Rugăm candidații care îndeplinesc toate cerințele de mai sus să completeze formularul de pe site-ul nostru: www.sbc-hr.md sau să trimită CV-ul la: recruiting@sbc-hr.md
Responsabilități:
-Planificarea zilei de lucru a directorului
- Organizarea întîlnirilor, ședințelor de lucru, evenimentelor din cadrul companiei
- Pregătirea și asigurarea materialelor necesare pentru întîlniri
- Convocarea participanților la ședințele companiei
-Asigurarea protocolului în cadrul întîlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice
- Primirea, înregistrarea, repartizarea corespondenței în interiorul organizației și expedierea corespondenței la destinatari
- Perfectarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice
- Elaborarea și redactarea documentelor cerute de management
- Organizarea și structurarea documentației corporative
-Coordonarea și monitorizarea interacțiunilor dintre structurile interne ale companiei
- Informarea directorului cu privire la scopul întîlnirilor dintre acesta și angajați, clienți, parteneri
-Organizarea deplasărilor de serviciu (rezervări transport, hotel, pregătirea actelor pentru vize)
- Asistarea directorului în activitatea sa zilnică
Cerințe față de candidați:
Obligatoriu:
- Experiență de muncă la un post similar
- Cunoașterea avansată a limbilor: româna, rusa și engleza
- Cunoștințe si experiență practică de utilizare a terminologiei de specialitate
-Competențe privind elaborarea, redactarea și păstrarea documentației
-Cunoștințe avansate de operare MS Office
-Capacitate de organizare și planificare a timpului, sarcinilor si locului de muncă
-Abilități de formulare a propriilor gînduri atît în formă scrisă, cît și orală, într-o manieră corectă și coerentă
Constutie un avantaj:
- Abilități de negociere
- Dactilografiere rapidă la PC
Calități personale:
- Abilități de învățare (asimilarea rapidă a informațiilor necunoscute și transpunerea acestora în practică)
-Rezistență la stres (în situații de incertitudine, la lipsă de timp)
-Atenție sporită asupra detaliilor
-Capacitate de a identifica ușor greșeli și iregularități
-Menținerea unei conduite exemplare în raport cu angajații, clienții și partenerii companiei
Rugăm candidații care îndeplinesc toate cerințele de mai sus să completeze formularul de pe site-ul nostru: www.sbc-hr.md sau să trimită CV-ul la: recruiting@sbc-hr.md
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
28 января 2013
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено