Кишинев, Скулянка
Можно без опыта
Полный день
Не имеет значение
На территории работодателя
Ecofinance este o companie de tehnologii financiare în plină expansiune care operează în Europa și Asia de Sud-Est sub brandurile de consum CreditPrime și Honey Loan ca instituție financiară nebancară inovatoare și convenabilă. Ne angajăm să oferim acces ușor la finanțare și să permitem celor 5 milioane de clienți ai noștri să își atingă obiectivele financiare. De la înființare, Ecofinance a acordat împrumuturi în valoare de peste 440 de milioane EUR.
Suntem în căutarea unui Operator Suport Clienți entuziast și motivat pentru a se alătura echipei noastre dinamice.
Locație: Chișinău, Moldova
Tip de angajare:Full-time
Responsabilități:
Oferirea de suport clienților prin canale diverse (telefon, email, rețele sociale).
Asigurarea comunicării eficiente și politicoase cu clienții.
Asigura elaborarea documentelor și procesarea datelor.
Colaborare interdepartamentală cu alte departamente.
Analiza și procesarea cererilor de credit.
Transferul de mijloace bănești.
Raportarea problemelor recurente pentru a identifica soluții pe termen lung.
Cerințe:
Experiență anterioară la Call-Centru (avantaj).
Rezolvarea problemelor și reclamațiilor într-un mod profesionist.
Atitudine proactivă și orientată spre client.
Cunoașterea avansată a limbii române și ruse.
Cunoștințe bune de operare PC și utilizare a aplicațiilor Microsoft Office.
Beneficii:
Pachet salarial și angajare oficială.
Bonusuri de performanță și alte beneficii financiare (tickete de masă 70 lei/zi).
Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră.
Mediu de lucru modern și dinamic.
Instruire achitată și suport continuu din partea echipei.
Dacă dorești să fii parte a echipei Ecofinance, transmite CV-ul la adresa de e-mail hr-md@eco-fin.eu și hai să ne cunoaștem!
Candidate Privacy Notice - https://dyninno.com/en/ecofinance-moldova-privacy-notice/
Suntem în căutarea unui Operator Suport Clienți entuziast și motivat pentru a se alătura echipei noastre dinamice.
Locație: Chișinău, Moldova
Tip de angajare:Full-time
Responsabilități:
Oferirea de suport clienților prin canale diverse (telefon, email, rețele sociale).
Asigurarea comunicării eficiente și politicoase cu clienții.
Asigura elaborarea documentelor și procesarea datelor.
Colaborare interdepartamentală cu alte departamente.
Analiza și procesarea cererilor de credit.
Transferul de mijloace bănești.
Raportarea problemelor recurente pentru a identifica soluții pe termen lung.
Cerințe:
Experiență anterioară la Call-Centru (avantaj).
Rezolvarea problemelor și reclamațiilor într-un mod profesionist.
Atitudine proactivă și orientată spre client.
Cunoașterea avansată a limbii române și ruse.
Cunoștințe bune de operare PC și utilizare a aplicațiilor Microsoft Office.
Beneficii:
Pachet salarial și angajare oficială.
Bonusuri de performanță și alte beneficii financiare (tickete de masă 70 lei/zi).
Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră.
Mediu de lucru modern și dinamic.
Instruire achitată și suport continuu din partea echipei.
Dacă dorești să fii parte a echipei Ecofinance, transmite CV-ul la adresa de e-mail hr-md@eco-fin.eu și hai să ne cunoaștem!
Candidate Privacy Notice - https://dyninno.com/en/ecofinance-moldova-privacy-notice/
Адрес:
Кишинев, Скулянка
Дата актуализации:
28 октября 2025
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.