Кишинев, Буюканы
                        
                    
                        Можно без опыта
                    
                
                        Полный день
                    
                
                        Не имеет значение
                    
                
                        На территории работодателя
                    
                Responsabilitățile postului:
recepționarea și repartizarea comenzilor utilizând sistemul Service Desk;
oferirea de suport tehnic și consultații clienților;
verificarea modului de funcționare a calculatoarelor personale și a softurilor, instalarea și configurarea echipamentului comercial;
soluționarea problemelor tehnice semnalate de clienți în procesul de utilizare a complexului de programe;
participarea la testarea noilor funcționalități;
pregătirea și elaborarea setului de documente pentru utilizatori și crearea sistemului informațional corporativ.
Cerințe:
cunoștințe de utilizare a programelor din pachetul MS Office;
cunoașterea limbii române și ruse la nivel conversațional (obligatoriu), necesară pentru comunicarea eficientă cu clienții;
abilități de analiză și localizare a problemelor la diferite nivele, capacitatea de identificare a soluțiilor alternative, competențe în lucrul cu documentația tehnică;
calități personale: responsabilitate, sociabilitate, amabilitate, rezistență la stres.
Oferim:
oportunități pentru dezvoltare profesională și avansare în carieră;
posibilitatea de a face parte dintr-o echipă unită;
program de lucru full time;
angajare după promovarea cu succes a perioadei de probă de până la 2 luni;
salariul mărimea căruia va fi stabilită în funcție de rezultatele interviului susținut.
Program: De luni până vineri, de la 9.00 până la 18.00 (cu pauză de masă de o oră).
                            
        
    recepționarea și repartizarea comenzilor utilizând sistemul Service Desk;
oferirea de suport tehnic și consultații clienților;
verificarea modului de funcționare a calculatoarelor personale și a softurilor, instalarea și configurarea echipamentului comercial;
soluționarea problemelor tehnice semnalate de clienți în procesul de utilizare a complexului de programe;
participarea la testarea noilor funcționalități;
pregătirea și elaborarea setului de documente pentru utilizatori și crearea sistemului informațional corporativ.
Cerințe:
cunoștințe de utilizare a programelor din pachetul MS Office;
cunoașterea limbii române și ruse la nivel conversațional (obligatoriu), necesară pentru comunicarea eficientă cu clienții;
abilități de analiză și localizare a problemelor la diferite nivele, capacitatea de identificare a soluțiilor alternative, competențe în lucrul cu documentația tehnică;
calități personale: responsabilitate, sociabilitate, amabilitate, rezistență la stres.
Oferim:
oportunități pentru dezvoltare profesională și avansare în carieră;
posibilitatea de a face parte dintr-o echipă unită;
program de lucru full time;
angajare după promovarea cu succes a perioadei de probă de până la 2 luni;
salariul mărimea căruia va fi stabilită în funcție de rezultatele interviului susținut.
Program: De luni până vineri, de la 9.00 până la 18.00 (cu pauză de masă de o oră).
Адрес:
                        
                            Кишинев, Буюканы
                            
str Alba-Iulia 154
                    str Alba-Iulia 154
Дата актуализации:
                4 ноября 2025
            Отклик отправлен!
                    
                Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.