Operator / operatoare call centru
Nobil Dent
22 октября 2025
Кишинев, Чеканы
Можно без опыта
По сменному графику
Не имеет значение
На территории работодателя
Принимаем и людей с инвалидностью
Clinica stomatologică „Nobil Dent” din Chișinău, sectorul Ciocana, își extinde echipa!
Angajăm operator call center pentru gestionarea eficientă a lead-urilor și comunicarea cu pacienții noștri prin multiple canale.
Responsabilități principale:
Gestionarea tuturor lead-urilor care intră prin diverse surse (IP telefonie, Instagram, Facebook, website și altele) utilizând CRM-ul clinicii.
Răspuns prompt și profesionist la apeluri telefonice, mesaje și corespondență scrisă.
Contactarea proactivă a lead-urilor și menținerea unei comunicări eficiente cu pacienții.
Completarea rapoartelor zilnice de activitate (chestionar simplu, 2-3 minute).
Informarea managerului de call center despre orice situații sau probleme apărute.
Profilul candidatului ideal:
Vorbire fluentă în limbile română și rusă; cunoașterea limbii engleze sau italiene constituie un avantaj.
Persoană responsabilă, atentă la detalii și orientată spre soluții.
Abilități excelente de comunicare, atât verbală, cât și scrisă.
Experiență anterioară în relații cu clienții și utilizarea unui CRM constituie un avantaj.
Ce oferim:
Un mediu de lucru modern și profesionist.
Oportunități de dezvoltare profesională și training-uri pentru perfecționare.
Pachet salarial competitiv și beneficii adiționale.
Program de lucru pe schimburi, adaptat astfel pentru a asigura activitatea call centru similar cu programul clinicii (8:00-20:00).
Dacă îți dorești să faci parte dintr-o echipă dedicată, așteptăm CV-ul tău la adresa Manager_HR@nobildent.md sau te invităm să ne contactezi la numărul de telefon 060602951.
Angajăm operator call center pentru gestionarea eficientă a lead-urilor și comunicarea cu pacienții noștri prin multiple canale.
Responsabilități principale:
Gestionarea tuturor lead-urilor care intră prin diverse surse (IP telefonie, Instagram, Facebook, website și altele) utilizând CRM-ul clinicii.
Răspuns prompt și profesionist la apeluri telefonice, mesaje și corespondență scrisă.
Contactarea proactivă a lead-urilor și menținerea unei comunicări eficiente cu pacienții.
Completarea rapoartelor zilnice de activitate (chestionar simplu, 2-3 minute).
Informarea managerului de call center despre orice situații sau probleme apărute.
Profilul candidatului ideal:
Vorbire fluentă în limbile română și rusă; cunoașterea limbii engleze sau italiene constituie un avantaj.
Persoană responsabilă, atentă la detalii și orientată spre soluții.
Abilități excelente de comunicare, atât verbală, cât și scrisă.
Experiență anterioară în relații cu clienții și utilizarea unui CRM constituie un avantaj.
Ce oferim:
Un mediu de lucru modern și profesionist.
Oportunități de dezvoltare profesională și training-uri pentru perfecționare.
Pachet salarial competitiv și beneficii adiționale.
Program de lucru pe schimburi, adaptat astfel pentru a asigura activitatea call centru similar cu programul clinicii (8:00-20:00).
Dacă îți dorești să faci parte dintr-o echipă dedicată, așteptăm CV-ul tău la adresa Manager_HR@nobildent.md sau te invităm să ne contactezi la numărul de telefon 060602951.
Адрес:
Кишинев, Чеканы
Дата актуализации:
22 октября 2025
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.