Operator ghișeu (sector Centru)
Eximbank
30 июля 2025
Кишинев, Центр
Можно без опыта
Полный день
Среднее специальное
На территории работодателя
Beneficiile oferite de către bancă:
Beneficiile oferite de către bancă:
Bonusuri de performanță în funcție de rezultatele obținute;
Tichete de masa;
Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
Program de muncă hibrid - combinat între birou și lucru la distanță;
Orar flexibil de muncă;
Instruiri și team building-uri pentru dezvoltare personală și profesională;
Diversitate în activități și posibilitatea de a obține experiențe internaționale;
Program internațional de sănătate fizică şi bunăstare mentală;
Facilități sportive precum teren de fotbal și sală de volei pentru promovarea unui stil de viață activ.
Responsabilitățile:
Gestionarea conturilor bancare;
Efectuarea încasărilor şi plăţilor în numerar;
Efectuarea operaţiunilor de schimb valutar;
Efectuarea transferurilor băneşti internaţionale;
Deservirea conturilor de depozit;
Verificarea rapoartelor privind tranzacţiile zilnice efectuate.
Cerințe față de candidați:
Studii superioare sau medii de specialitate cu profil economic/financiar;
Experienţă în relaţia cu clienţii sau într-o funcţie analogică va constitui un avantaj;
Cunoştinţe de utilizator în aplicaţiile MS Office (Word, Excel, Power Point);
Vorbirea fluentă a limbii: române și ruse, engleza (constituie avantaj);
Abilităţi de comunicare, orientare spre client şi rezultat;
Atenţie la detalii, echilibru emoţional şi rezistenţă la sarcini repetitive.
Persoanele interesate sunt invitate sa expedieze CV-ul, cu indicarea postului la adresa noastră de e-mail: recrutare@eximbank.com.
Vor fi contactate doar persoanele selectate.
Nota: Prin expedierea CV-ului, vă exprimaţi acordul pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare.
Beneficiile oferite de către bancă:
Bonusuri de performanță în funcție de rezultatele obținute;
Tichete de masa;
Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
Program de muncă hibrid - combinat între birou și lucru la distanță;
Orar flexibil de muncă;
Instruiri și team building-uri pentru dezvoltare personală și profesională;
Diversitate în activități și posibilitatea de a obține experiențe internaționale;
Program internațional de sănătate fizică şi bunăstare mentală;
Facilități sportive precum teren de fotbal și sală de volei pentru promovarea unui stil de viață activ.
Responsabilitățile:
Gestionarea conturilor bancare;
Efectuarea încasărilor şi plăţilor în numerar;
Efectuarea operaţiunilor de schimb valutar;
Efectuarea transferurilor băneşti internaţionale;
Deservirea conturilor de depozit;
Verificarea rapoartelor privind tranzacţiile zilnice efectuate.
Cerințe față de candidați:
Studii superioare sau medii de specialitate cu profil economic/financiar;
Experienţă în relaţia cu clienţii sau într-o funcţie analogică va constitui un avantaj;
Cunoştinţe de utilizator în aplicaţiile MS Office (Word, Excel, Power Point);
Vorbirea fluentă a limbii: române și ruse, engleza (constituie avantaj);
Abilităţi de comunicare, orientare spre client şi rezultat;
Atenţie la detalii, echilibru emoţional şi rezistenţă la sarcini repetitive.
Persoanele interesate sunt invitate sa expedieze CV-ul, cu indicarea postului la adresa noastră de e-mail: recrutare@eximbank.com.
Vor fi contactate doar persoanele selectate.
Nota: Prin expedierea CV-ului, vă exprimaţi acordul pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare.
Адрес:
Кишинев, Центр
bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 171/1
bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 171/1
Дата актуализации:
30 июля 2025
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.