Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Operator- facturier
Vion Impex SRL
5 апреля 2017
Кишинев
Operator- facturier
Atribuții:
- întroduce în baza de date comenzile primite de la agenți emițînd documentele de iesire a mărfii prin intermediul tehnicii de calcul
- întroduce în baza de date documentele aferente ieșirilor de marfă pe care le primeste de la gestionar după recepționarea de către acesta a mărfurilor
- verifică finalitatea operațiunilor de mai sus, asigurandu-se de corectitudinea lor
- duce evidența facturilor
Responsabilități:
- corectitudinea operațiunilor efectuate
- informarea corectă și la timp a superiorului ierarhic despre problemele apărute
- luarea la timp a măsurilor necesare pentru reglementarea situațiilor problematice apărute în activitatea curentă
- îndeplinirea întocmai și la timp a sarcinilor de serviciu
Cerinţe faţă de candidat:
- studii medii de specialitate (financiar - economice);
- experienţa de minim 1 an într-un post similar;
- cunoştinţe operare PC (Windows, Microsoft Word, Excel și 1C);
Oferta:
- angajare cu pachet social deplin
- condiţii bune de muncă
- asigurarea cu transport pentru deplasarea spre/de la serviciu
- săptămîna de 5 zile lucrătoare (luni - vineri);
- program zilnic: 08.00-17.30.
CV pot fi expediate pe adresa de e-mail: hr@vionimpex.md cu specificaţia “operator facturier”.
Telefon: 022-025043.
Candidaţii selectaţi vor fi contactaţi pentru interviuri!
Atribuții:
- întroduce în baza de date comenzile primite de la agenți emițînd documentele de iesire a mărfii prin intermediul tehnicii de calcul
- întroduce în baza de date documentele aferente ieșirilor de marfă pe care le primeste de la gestionar după recepționarea de către acesta a mărfurilor
- verifică finalitatea operațiunilor de mai sus, asigurandu-se de corectitudinea lor
- duce evidența facturilor
Responsabilități:
- corectitudinea operațiunilor efectuate
- informarea corectă și la timp a superiorului ierarhic despre problemele apărute
- luarea la timp a măsurilor necesare pentru reglementarea situațiilor problematice apărute în activitatea curentă
- îndeplinirea întocmai și la timp a sarcinilor de serviciu
Cerinţe faţă de candidat:
- studii medii de specialitate (financiar - economice);
- experienţa de minim 1 an într-un post similar;
- cunoştinţe operare PC (Windows, Microsoft Word, Excel și 1C);
Oferta:
- angajare cu pachet social deplin
- condiţii bune de muncă
- asigurarea cu transport pentru deplasarea spre/de la serviciu
- săptămîna de 5 zile lucrătoare (luni - vineri);
- program zilnic: 08.00-17.30.
CV pot fi expediate pe adresa de e-mail: hr@vionimpex.md cu specificaţia “operator facturier”.
Telefon: 022-025043.
Candidaţii selectaţi vor fi contactaţi pentru interviuri!
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
5 апреля 2017
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено