Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Operator facturier
FORWARD INTERNATIONAL SRL
27 октября 2014
Кишинев
Atribuții:
- întroduce în baza de date comenzile primite de la agenți emițînd documentele de iesire a mărfii prin intermediul tehnicii de calcul;
- întroduce în baza de date documentele aferente ieșirilor de marfă pe care le primeste de la gestionar după recepționarea de către acesta a mărfurilor;
- verifică finalitatea operațiunilor de mai sus, asigurandu-se de corectitudinea lor.
Responsabilități:
- corectitudinea operațiunilor efectuate;
- informarea corectă și la timp a superiorului ierarhic despre problemele apărute;
- luarea la timp a măsurilor necesare pentru reglementarea situațiilor problematice apărute în activitatea curentă;
- îndeplinirea întocmai și la timp a sarcinilor de serviciu.
Cerinţe faţă de candidat:
- studii medii de specialitate (financiar - economice);
- experienţa de minim 1 an într-un post similar;
- cunoştinţe operare PC (Windows, Microsoft Word, Excel și 1C);
Oferta:
- semnarea contractului individual de muncă;
- condiţii de muncă bune;
- asigurarea cu transport p/u deplasarea la/de la serviciu, hrană (50%) din contul firmei;
- săptămîna de 5 zile lucrătoare (luni - vineri);
- program zilnic: schimbul I (08.00-17.00), schimbul II (13.00-21.00).
CV pot fi expediate pe adresa de e-mail cu specificaţia “operator facturier”.
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi pentru interviu!
- întroduce în baza de date comenzile primite de la agenți emițînd documentele de iesire a mărfii prin intermediul tehnicii de calcul;
- întroduce în baza de date documentele aferente ieșirilor de marfă pe care le primeste de la gestionar după recepționarea de către acesta a mărfurilor;
- verifică finalitatea operațiunilor de mai sus, asigurandu-se de corectitudinea lor.
Responsabilități:
- corectitudinea operațiunilor efectuate;
- informarea corectă și la timp a superiorului ierarhic despre problemele apărute;
- luarea la timp a măsurilor necesare pentru reglementarea situațiilor problematice apărute în activitatea curentă;
- îndeplinirea întocmai și la timp a sarcinilor de serviciu.
Cerinţe faţă de candidat:
- studii medii de specialitate (financiar - economice);
- experienţa de minim 1 an într-un post similar;
- cunoştinţe operare PC (Windows, Microsoft Word, Excel și 1C);
Oferta:
- semnarea contractului individual de muncă;
- condiţii de muncă bune;
- asigurarea cu transport p/u deplasarea la/de la serviciu, hrană (50%) din contul firmei;
- săptămîna de 5 zile lucrătoare (luni - vineri);
- program zilnic: schimbul I (08.00-17.00), schimbul II (13.00-21.00).
CV pot fi expediate pe adresa de e-mail cu specificaţia “operator facturier”.
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi pentru interviu!
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
27 октября 2014
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено