Operator de suport pentru clienți
Paynet Services
17 июня 2025
Кишинев, Ботаника
От 1 года
Полный день
Не имеет значение
На территории работодателя
DESPRE COMPANIE:
Paynet este o companie Fintech cu o vastă experiență în proiecte B2B și B2C, axate pe procesarea plăților electronice, gestionarea programelor de loialitate a clienților și furnizarea de soluții pentru plăți online. Ne distingem prin pasiunea și cunoștințele noastre solide în domeniu, oferind servicii de încredere și inovatoare în industria financiară.
Valorile noastre fundamentale: inovația, calitatea și satisfacția clienților. Suntem dedicați să oferim cele mai bune soluții și servicii, fiind în permanență în căutarea modalităților de dezvoltare și a fi în pas cu noile tendințe și tehnologii din industrie.
ATRIBUȚIILE FUNCȚIEI:
Consultarea prin apel telefonic agenților econimici și clienților;
Prezentarea rapoartelor cerute zilnic și lunar;
Recepționarea poștei electronice, analiza corespondenței și expedierea raspunsurilor clienților;
Efectuarea anulării plăților și analiza acestora după caz;
Verificare erorilor zilnice apărute în sistem și soluționarea acestora;
Evidența PosTerminalelor și oferirea suportului necesar agenților economici care le dețin;
Acordarea suportului informaţional şi consultativ agenților economici și clienților www.paynet.md.
CERINTE FAȚĂ DE CANDIDAT:
Utilizator sigur al PC-ului, MS Excel;
Sîrguință, capacitate de a învăța, orientare spre rezultat;
Capacitatea de a lucra în echipă, de a menține un dialog constructiv și capacitatea de convingere;
Capacitatea de a comunica liber în limbile română, rusă și engleză;
1 an experiență în domeniu reprezintă un avantaj;
Capacitate de lucru în condiții de stres;
Cunoștințe în domeniul IT reprezintă un avantaj.
CONDITII DE MUNCĂ:
Participarea la proiecte interesante și de amploare;
Salariu competitiv, plătit la timp, cu revizuire anuală;
Mediu de lucru confortabil, cu un excelent echilibru între viața profesională și personală;
Oportunități de dezvoltare personală și profesională, inclusiv cursuri suplimentare;
Salariu complet și pachet social conform Codului Muncii din R. Moldova;
Cursuri gratuite de limba engleză;
Evenimente de teambuilding, activități de echipă captivante, cadouri corporative pentru sărbători și bonusuri pentru evenimente importante (de exemplu, ziua de naștere, nașterea copiilor, etc.);
Sarcini complexe și interesante care îți dezvoltă abilitățile;
Program de lucru stabil (luni - vineri, 09:00-18:00) cu pauza de masă o oră;
Birou confortabil, situat la câțiva pași de parcul Valea Trandafirilor, la adresa: Decebal, 6 (Botanica);
Cafea, fructe și snack-uri în birou pentru a menține energia și buna dispoziție.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa de email: hr.office@paynet.md, indicând subiectul ”Operator de suport pentru clienți”.
Paynet este o companie Fintech cu o vastă experiență în proiecte B2B și B2C, axate pe procesarea plăților electronice, gestionarea programelor de loialitate a clienților și furnizarea de soluții pentru plăți online. Ne distingem prin pasiunea și cunoștințele noastre solide în domeniu, oferind servicii de încredere și inovatoare în industria financiară.
Valorile noastre fundamentale: inovația, calitatea și satisfacția clienților. Suntem dedicați să oferim cele mai bune soluții și servicii, fiind în permanență în căutarea modalităților de dezvoltare și a fi în pas cu noile tendințe și tehnologii din industrie.
ATRIBUȚIILE FUNCȚIEI:
Consultarea prin apel telefonic agenților econimici și clienților;
Prezentarea rapoartelor cerute zilnic și lunar;
Recepționarea poștei electronice, analiza corespondenței și expedierea raspunsurilor clienților;
Efectuarea anulării plăților și analiza acestora după caz;
Verificare erorilor zilnice apărute în sistem și soluționarea acestora;
Evidența PosTerminalelor și oferirea suportului necesar agenților economici care le dețin;
Acordarea suportului informaţional şi consultativ agenților economici și clienților www.paynet.md.
CERINTE FAȚĂ DE CANDIDAT:
Utilizator sigur al PC-ului, MS Excel;
Sîrguință, capacitate de a învăța, orientare spre rezultat;
Capacitatea de a lucra în echipă, de a menține un dialog constructiv și capacitatea de convingere;
Capacitatea de a comunica liber în limbile română, rusă și engleză;
1 an experiență în domeniu reprezintă un avantaj;
Capacitate de lucru în condiții de stres;
Cunoștințe în domeniul IT reprezintă un avantaj.
CONDITII DE MUNCĂ:
Participarea la proiecte interesante și de amploare;
Salariu competitiv, plătit la timp, cu revizuire anuală;
Mediu de lucru confortabil, cu un excelent echilibru între viața profesională și personală;
Oportunități de dezvoltare personală și profesională, inclusiv cursuri suplimentare;
Salariu complet și pachet social conform Codului Muncii din R. Moldova;
Cursuri gratuite de limba engleză;
Evenimente de teambuilding, activități de echipă captivante, cadouri corporative pentru sărbători și bonusuri pentru evenimente importante (de exemplu, ziua de naștere, nașterea copiilor, etc.);
Sarcini complexe și interesante care îți dezvoltă abilitățile;
Program de lucru stabil (luni - vineri, 09:00-18:00) cu pauza de masă o oră;
Birou confortabil, situat la câțiva pași de parcul Valea Trandafirilor, la adresa: Decebal, 6 (Botanica);
Cafea, fructe și snack-uri în birou pentru a menține energia și buna dispoziție.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa de email: hr.office@paynet.md, indicând subiectul ”Operator de suport pentru clienți”.
Адрес:
Кишинев, Ботаника
bd. Decebal 6
bd. Decebal 6
Дата актуализации:
17 июня 2025
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено